Vilken helikopter ska man köpa

Permalänk
Medlem

Vilken helikopter ska man köpa

Har 1,5 mille nu och undrar vilken heli man ska ta och köpa? Buzzard / Annihilator eller ska man spara en mille till för valkyrie?

Permalänk

Buzzard is key
Men valkyrie om du vill spela med fler människor

Visa signatur

blipp blopp

Permalänk
Medlem

haha trodde fan det var en riktig helikopter du menade tills jag läste första svaret

Permalänk
Medlem

köp inte buzzard när man kommer upp i level så hittar du dom överalt ändå köp någon av histe helicoptrarna

Permalänk
Medlem

Inga av helikoptrarna är värda att införskaffas i mitt tycke. Spara pengarna till en Hydra Jet, då snackar vi!

Visa signatur

https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/FIDELI7Y
GPU: MSI GTX 780 Lightning | MB: ASUS P8Z77-V-DELUXE | CPU: Intel i5 3570K ---> CM Hyper 212 EVO | RAM: Corsair Vengeance 8GB | Chassi: Corsair Carbide Air 540 | PSU: Seasonic M12D 850W | OS: Win10 | SSD: Samsung EVO 840 250GB | Mus: Logitech G900 Chaos Spectrum | Tangentbord: Vortex POK3R RGB MX Brown | Musmatta: Steelseries QcK+ | Monitor: ASUS VN247H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wastaah:

Har 1,5 mille nu och undrar vilken heli man ska ta och köpa? Buzzard / Annihilator eller ska man spara en mille till för valkyrie?

Skulle lugnt köpa en Hydra jet eller den ryska Attack-transport hellin (Savage) om jag hade råd:D
Skulle dock vara kul och ha Valkyrie om man är många som spelar tillsammans

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Eh hur köper man ens en hangar att förvara helikoptrar då ? hittar ingen location där vid flygplatsen att man kan köpa något, måste man gå djupare in i storyn innan det går eller?

Permalänk
Medlem

Jag gillar Buzzard, dock aldrig testat Valkyrie.
Sen är ju Cargobob rätt skön å leka med, bara flyga runt å lyfta upp AI å släppa ner här å där

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

Eh hur köper man ens en hangar att förvara helikoptrar då ? hittar ingen location där vid flygplatsen att man kan köpa något, måste man gå djupare in i storyn innan det går eller?

Ring Pegasus så får du välja vilket fordon du vill spawna (om du köpt fler) Flygplan spawnar vid flygplatsen och helikoptrar oftast vid båtkajen

Skickades från m.sweclockers.com