Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Nostradamu
Då fick sitt nya bygge av Inet två dagar sedan och trots att det första jag nämnde till dem när jag la till deras monteringstjänst att de skulle kolla så att allt lät bra med H80:in (i och med att det vart lite problem med den) så låter den skit som ni hör i klippet...
http://www.youtube.com/watch?v=mP6zFQ1fMtU
De säger att det kan vara luftfickor i själva systemet som då ska "leta sig" ut ur systemet men kört det dag och natt sen jag fick det. Det funkar att luta på den 45:ish grader eller alternativt lägga den ner vilket reducerar ljudet något men så fort jag reser chassiet upp så låter den igen.
Vad göra? Ska jag konka in kabraket till Inet och låta dem titta på det?
Ursäkta min engelska

Du har ju mountat kylaren fel (upp och ner), slangarna ska vara neråt som går in i radiatorn istället för uppåt.
Detta för att undvika eventuella luftbubblor. Fysikens lagar.
Denna bild visar hur den ska vara monterad på korrekt sätt.
EDIT: Såg att det är inet som monterat grejjerna, jag rekommenderar dig att vända kylaren så dom där små luftbubblorna i systemet samlas i toppen i stället så du slipper problemen.
Detta är inte bara något jag säger, utan fråga vilken person som helst som är erfaren av vätskekylning och han/hon kommer säga samma sak. Fysikens lagar helt enkelt. Luft går uppåt.
Och i ditt fall: upp i toppen på radiatorn, ner i slangarna och in i pumpen.
Vänd på radiatorn så ska du se att det löser sig.