Acer eRecovery management problem!

Permalänk
Medlem

Acer eRecovery management problem!

Tjena, när jag ska formatera min dator med eRecovery management så kommer texten "Hårdidkens konfiguration skiljer sig från fabriksinställningarna, Återställningen avbröts."

Nån som vet hur man kan lösa detta lilla problem :)?

MVh Philip!

Permalänk
Medlem

Har för mig att programmet känner av om man tex har partitionerat hdd´n efter inköp. I så fall felar recoveryn.

Permalänk
Medlem

Ursäkta denna semi trådnekromanti (tråden är ändå inte såååå gammal)

jag försöker använda mig av eRecovery programmet på min Acer One Aspire men när jag startar en full återställning så startar datorn om men sen händer inget mer alls.

Har inte partitionerat hårddisken annat än så den kom levererad till mig. Någon som en idé till varför det inte händer något?

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Medlem

Funktionen sabbas lätt av olika fel, virus mm. Även köpta original Windows skivor sabbar den.

Det är därför man ska bränna återställnings skivorna som datorn tjatade på dig att göra samma dag du köpte datorn. Har datorn ingen DVD så brukar det stå instruktioner för såna situationer också. Många är för upptagna med att trycka nästa eller avbryt för att läsa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av panpo98:

Funktionen sabbas lätt av olika fel, virus mm. Även köpta original Windows skivor sabbar den.

Det är därför man ska bränna återställnings skivorna som datorn tjatade på dig att göra samma dag du köpte datorn. Har datorn ingen DVD så brukar det stå instruktioner för såna situationer också. Många är för upptagna med att trycka nästa eller avbryt för att läsa.

Ok, då vet jag hur det ligger till, tråkigt att det är så men inte mycket att göra något åt.

bara "på't"

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?