Byta lösenord på yahoo mail hur?

Permalänk
Medlem

Byta lösenord på yahoo mail hur?

Har nu försökt byta lösenord på yahoo mail sen i fredags men så fort man klickar på spara blir man bara skickad till nån yahoo security site utan att lösenordet ändras. Ett forum jag är medlem på är hackat, ägaren sa att det kanske är bäst att byta lösenord så jag försöker men har ingen lycka so far.

Någon som vet hur sjutton man ska göra?

Visa signatur
Permalänk
Permalänk
Medlem

Önskar att det funkade för mig

Så fort jag klickar i någon av dom fälten eller på spara knappen så skickas jag automatiskt vidare hit....
http://security.yahoo.com/

testar samma där klicka på mitt namn och "account info", change password kommer till där man ska skriva sitt nuvarande samt nya lösenord klickar i rutan så jag kan skriva in nuvarande lösenordet och skickas direkt till samma sida igen. Kan inte ändra ett skit

Visa signatur
Permalänk
Entusiast
Skrivet av krrjon:

Önskar att det funkade för mig

Så fort jag klickar i någon av dom fälten eller på spara knappen så skickas jag automatiskt vidare hit....
http://security.yahoo.com/

testar samma där klicka på mitt namn och "account info", change password kommer till där man ska skriva sitt nuvarande samt nya lösenord klickar i rutan så jag kan skriva in nuvarande lösenordet och skickas direkt till samma sida igen. Kan inte ändra ett skit

Har du testat med en annan webbläsare?

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonssown:

Har du testat med en annan webbläsare?

Bara chrome och "eldräven", använder sällan och aldrig "exploder". Får nog prova med den återkommer med resultat.......

EDIT: Funkade i "exploder" tack för tipset. Vet inte varför jag inte gillar "exploder" men har aldrig gjort.....nåja skönt att det löste sig i alla fall. Tack än en gång

Visa signatur
Permalänk
Entusiast
Skrivet av krrjon:

Bara chrome och "eldräven", använder sällan och aldrig "exploder". Får nog prova med den återkommer med resultat.......

EDIT: Funkade i "exploder" tack för tipset. Vet inte varför jag inte gillar "exploder" men har aldrig gjort.....nåja skönt att det löste sig i alla fall. Tack än en gång

Kul att problemet löste sig, IE brukar funka när inget annat gör det.

Mvh,
Patrik

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -