Citat:
Ursprungligen inskrivet av
buddaz
Har både IE9 och Firefox Aurora installerat. Firefox Aurora används som standard webbläsare medan IE9 används dem gångerna när jag vill undersöka om det är något knas med hemsidan som jag besöker. Eftersom Firefox Aurora är en utvecklingskanal.
Ursäkta om jag säger detta, men vem bryr sig om vad du använder och inte använder? I nästan varje tråd som du har skrivit i, så häver du ur dig att det och det är rena rama skiten och du använder det där, bara för att det är världens bästa. Seriöst! Hur orkar du?! Detta var dock ett stort off topic, så jag kommer att inte svara på ditt svar.
Till trådskaparen
Testa att tömma temporära filer i Internet Explorer, tillsammans med andra saker, med hjälp av
CCleaner. Kör en omgång för Windows-registret också (sök flera gånger till den inte hittar något). Låt webbläsaren vara nerstängd undertiden du genomför rensningen! Starta sedan Internet Explorer igen och gör om det du gjorde på Blocket när problemet hände. Händer det igen?
Om det händer igen, se till att ditt antivirus-program är uppdaterat. Ladda hem
Malwarebytes' Anti-Malware, installera, uppdatera och kör en snabb genomsökning, bara för att vara på den säkra sidan. MBAM (som programmet förkortsas) är ruggigt vasst och det hittar för det mesta fler malwares (trojaner, virus, maskar, spionprogram, adware och keyloggers) än vad något annat antivirus-program gör. Om MBAM inte hittar något och Internet Explorer hamnar fortfarande på över 1 GiB i arbetsminne, kan du köra en fullständig sökning.
Om detta inte löser ditt problem, kan du testa en annan webbläsare (Google Chrome, Opera, eller Firefox) och se om det blir likadant med de webbläsarna. Om det inte blir likadant, så är det Internet Explorer som orsakar problemet och det är tyvärr inget vi kan göra något åt, vad jag vet.