Nytt i forumet
Senaste privatannonserna
Prylar säljes, köpes, bytes och skänkes
| 2012-07-31, 20:26 | #1 |
phroZenMedlem Plats: Småland Registrerad: jul 2001 |
Win 7 och Firefox, var ligger Favorit/Bokmärks mappen?
Kanske är blind men hittar inte mappen med mina favoriter någonstans skulle vilja spara ner alla på en usb. Win 7 och Firefox. Vet att i Explorer låg de i nån mapp som man kunde dra över allt borde rimligtvis vara likadant med Firefox eller?
|
|
|
| 2012-07-31, 21:43 | #3 |
phroZenMedlem Plats: Småland Registrerad: jul 2001 |
Tack, Där var den funktionen men inte riktigt det jag vill ha ändå. Tog säkerhetskopiera blir en .json fil. Hur hantera man en sådan?
Är det möjligt att få bokmärkena en och en och inte i en klump aka .json fil? Vill ha de så som de kommer fram när jag väljer "visa alla bokmärken" |
|
|
| 2012-07-31, 21:57 | #4 |
mrqaffeMedlem Plats: Salstad Registrerad: feb 2009 |
Du kan använda mozbackup för att kopiera allt. det ger inte några lösa genvägar men det ger en fil du kan flytta o återställa med på valfri dator, ska du bara kopiera bokmärken så fixar den inbyggda sync det.
http://mozbackup.jasnapaka.com/
Phenom 2 960T (körs x6) med passivt Ninja på Asus Crosshair 4 Asus 4850 och en väldig massa masslagring.Passiv kyld Northq nätdel 450W Antec P 180 med Schyte o Sharkoon fläktar via en t-balancer, väldigt tyst, oftast passivt. Datorljud 2kanal: ljudkort/dsp Behringer DCX2496, högtalare Truth B3031A, Truth B2092A Har också Oscilloskop och mätmikrofon. |
|
|
| 2012-08-01, 13:15 | #6 |
MorganMedlem Plats: - Registrerad: dec 2002 |
Bokmärken/Visa alla bokmärken/Importera och säkerhetskopiera/Exportera bokmärken till html.
Jag brukar annars ta hela mappen med Firefox och lägga på en annan partition. Den finns på användarprofilen på hårddisken under Appdata (visa dolda filer) och Roaming och sedan bara ersätta den mappen när jag behöver. |
|
|
Redaktionens senaste nyhetsrubriker
Prylar säljes, köpes, bytes och skänkes