Jag har problem med "pokki" och free youtube downloader

Permalänk
Medlem

Jag har problem med "pokki" och free youtube downloader

Tjena, jag har ett litet problem just nu. Jag har använt FreeYoutube Downloader ett tag nu och nu va det en sak jag skulle ladda ner som det stog på listan. Så jag försökte ladda ner och efter 20 min så gick det, men då kom nåt jävla program som kallas "Pukki" som är fuckat. Kommer upp ett error hela tiden.. kryssa jag ner det kommer bara ny ruta upp och om jag trycker ok så samma sak. Jag har tagit bort det 5 ggr -.-' men varje gång jag starta upp datorn så finns det där endå -.-' Så jag undra vad fan är detta!!!

Tjena Sweclockers Jag har ett problem med min datorn och det är (Error Popup) Jag har använt ett program där man ladda ner youtube videos till MP4/MP3 format och sånt. Jag va tvungen att ladda ner en sak till den för att det skulle funka, men den sidan funkade ej så jag laddade ner från google. Sökte på namnet. (Har antivirus och inget visade att det va virus) Så när jag hade laddat ner det så kommer det ett error om "Pokki" Och jag liksom bara "aha, jag kryssar ner" men nej. Den bara kommer upp igen och igen. Försöker jag stänga ner det med aktivtetshanteraren så funkar det ej utan den stänger ner hela jävla datorn (blue screen). Jag har försökt ta bort mappen men går ej pågrund av error popup är uppe så jag avinstallera det. Det funkade men jag startade om datorn och då fanns det på datorn igen -.-' LIKSOM VAD FAN!!!

Här är sidan där pokki är. Något om windows 8 eller så

Om ni har haft det och vet hur man ska fixa det så vore det skit gött Tack så mycket

Permalänk
Hedersmedlem

Olämplig rubrik, med skrik och svordomar.

§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.
§ 3.2 Trådar ska placeras i den forumdel som bäst passar det behandlade ämnet.

*Trådrubrik redigerad, tråd flyttad*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Olämplig rubrik, med skrik och svordomar.

§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.
§ 3.2 Trådar ska placeras i den forumdel som bäst passar det behandlade ämnet.

*Trådrubrik redigerad, tråd flyttad*

Förlåt ;P Tänkte mig inte för men blev lite arg på programmet Har varit borta en stund och kom tillbaka och skulle ändra det.