Itunes har slutat fungera - Taget till nästa steg

Permalänk

Itunes har slutat fungera - Taget till nästa steg

Tja!

Hade egentligen behövt tömma iPhonen innan imorrn men upptäcker redan nu att det är omöjligt, kort och gott är problemet följande:

Itunes har slutat fungera.

Har aldrig varit med om något så simpelt, allt som händer efter oräkneliga ominstallationer, avinstallationer, installationer, reparationer, starta-som-admin-ationer så är allt som kommer upp "Itunes har slutat fungera". Känner mig ärligt talat lite hånad av Itunes här, så fort jag klickar på "Itunes" så kommer pop-up'en med "Itunes har slutat fungera" upp.

Är det någon som har varit med om liknande &/ har en möjlig lösning så ber jag er på mina bara knän att skriva dem här, tack på förhand!

Permalänk

Tänkte du tömma den helt innan tex en försäljning? Kanske snabbare då att gå via Settings -> General -> Reset. Inte varit med om att iTunes bråkat sådär men ska se om jag hittar något svar

Visa signatur

Mac Pro | OS X 10.11 | 3.7 GHz QC Xeon E5 | 16GB DDDR3 | AMD FirePro D300 | 256GB SSD | 3x 27" Thunderbolt Display

Permalänk
Vila i frid

Well, du är inte ensam om att ha dessa problem. Vet inte exakt hur många kunders windows-datorer jag fått avinstallera iTunes (och features som t.ex. bonjour) från för samma och snarlika problem, men det är många. Råd, köp en apple-dator med iOS av något slag för att administrera dina apple-tillbehör som iPhone, iPad etc.

Permalänk
Skrivet av 1infiniteloop:

Tänkte du tömma den helt innan tex en försäljning? Kanske snabbare då att gå via Settings -> General -> Reset. Inte varit med om att iTunes bråkat sådär men ska se om jag hittar något svar

Saved my day right there, tack så mycket!
Ärvde en 4s av mor och alla hennes appar låg kvar vilket resulterade i att jag fick varenda ord mormor och många fler la i t.ex. wordfeud haha!

Skrivet av hasenfrasen:

Well, du är inte ensam om att ha dessa problem. Vet inte exakt hur många kunders windows-datorer jag fått avinstallera iTunes (och features som t.ex. bonjour) från för samma och snarlika problem, men det är många. Råd, köp en apple-dator med iOS av något slag för att administrera dina apple-tillbehör som iPhone, iPad etc.

Kan tänka mig det.. finns inget företag jag hatar mer än apple, älskar dock iPhone något hopplöst!

Kommer tänka över att köpa en iOS-dator, detta är som vanligt helt handikappat.