Problem med lösenordet till Windows 7 Löst!

Permalänk
Medlem

Problem med lösenordet till Windows 7 Löst!

Jag har Windows 7 dator och den har fungerat utmärkt tidigare. Nu stämmer inte lösenordet helt plötsligt när jag vill starta Windows och när jag vill återställa kommer en ruta fram:

Den här funktionen kräver ett flyttbart medium, så som en diskett eller en USB-flash-enhet.
Sätt in en diskett eller anslut en USB-flash-enhet och försök sedan igen
.

Tydligen beror det på att USB minnet satt inne när jag bootade, det är de enda förklaringen jag kan komma på, som administratör kommer jag inte in, men väl som den annan användare. Det är alltså inget fel på datorn i sig själv. Visst kan jag göra ett total återställning men nog bör det gå att komma runt detta, men framförallt undrar någon har en förklaring vad som kan har hänt??

Förtydligande.
Permalänk
Skrivet av HCX500:

Jag har Windows 7 och det har fungerat utmärkt tidigare. Nu stämmer inte lösenordet och när jag vill återställa kommer en ruta fram:

Den här funktionen kräver ett flyttbart medium, så som en diskett eller en USB-flash-enhet.
Sätt in en diskett eller anslut en USB-flash-enhet och försök sedan igen
.

Antingen beror detta på att USB minnet satt i när jag bootade, eller så har jag av misstag skapat en återställning med USB.

Vad göra???

ominstallation av Windows istället för återställning.

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Tog bort ett inlägg som kommenterade den tidigare rubriken: "Problem...". Att skicka in en anmälan är fullt tillräckligt!

Jag har även ändrat rubriken till något som beskriver problemet bättre. Tänk framöver på att sätta en klar och tydlig rubrik, det kommer hjälpa dig att få hjälp från andra forummedlemmar.

Mvh,
Jacob Hugosson

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Löst!

Det var tangentbordet som dåligt, eftersom det inte går att se vad som skrivs, nytt bord och se, allt OK