Koprad Office 2013

Permalänk
Medlem

Koprad Office 2013

Skulle vilja veta om man kan kopa office 2013 Home/Student utomlands och det fungerar som det ska anda? Och om ni har nagot tips om fran var man kan hitta bra pris, MS egna skickar en ju bara till den svenska sidan med de priserna...
ar ju bra mycket battre priser och ska anda ha ett engelskt, vilket av nagon underlig anledning ar dyrare an svenska i Sverige...

Eller eventuellt om det finns nagot att kopa med bara Excel och Word eftersom det ar vad jag behover, har OpenOffice som funkat bra hittills men situationen har andrats lite sa behover MS office.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Är man inte ensam om att använda det eller ska ha till flera datorer är Office 365 prisvärt. 5 licenser till PC/Mac/iOS/Android för samma pengar som Spotify etc.

Visa signatur

i5 750@3,6GHz(vatten), 4GB DDR3, HD6870@1000/1100(vatten), 1TB, Proton AM10 + Dynavoice Challenger S5
Asus U36SD
FreeNAS - Intel G620, MSIH67MA-E35, 8GB DDR3, 5x2TB RAIDZ, Intel PRO 1000GT Desktop

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Rattnalle:

Är man inte ensam om att använda det eller ska ha till flera datorer är Office 365 prisvärt. 5 licenser till PC/Mac/iOS/Android för samma pengar som Spotify etc.

Det är väl till och med fem licenser för pc/mac + fem för mobila enheter.

Permalänk
Medlem

Tackar det priset sag lovande ut men tyvarr sa aker det pa moms och da hittar man ju nerladdning utomlands till bra mycket battre priser

Skrivet av Rattnalle:

Är man inte ensam om att använda det eller ska ha till flera datorer är Office 365 prisvärt. 5 licenser till PC/Mac/iOS/Android för samma pengar som Spotify etc.

Ar ensam och har inte behov av fler an en maskin, och personligen sa ger jag hellre ett fastpris en ett abbonemang
(vet att det kanske ar dumt men sa jag fungerar)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Elgot:

Det är väl till och med fem licenser för pc/mac + fem för mobila enheter.

Det kanske det är. Jag har inte haft anledning att använda någon av de mobila licenserna än så jag är inte säker.

Skrivet av Pazzo:

Ar ensam och har inte behov av fler an en maskin, och personligen sa ger jag hellre ett fastpris en ett abbonemang
(vet att det kanske ar dumt men sa jag fungerar)

Är du ensam är det nog rätt tänkt.

Visa signatur

i5 750@3,6GHz(vatten), 4GB DDR3, HD6870@1000/1100(vatten), 1TB, Proton AM10 + Dynavoice Challenger S5
Asus U36SD
FreeNAS - Intel G620, MSIH67MA-E35, 8GB DDR3, 5x2TB RAIDZ, Intel PRO 1000GT Desktop

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

tackar for svaren, verkar som om de lanserat en "personal" version av 365 nu, som kanske ligger bast till i dagslaget da jag inte hittat offline/fullversionen till battre pris.

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Pazzo:

tackar for svaren, verkar som om de lanserat en "personal" version av 365 nu, som kanske ligger bast till i dagslaget da jag inte hittat offline/fullversionen till battre pris.

För sent kanske, men cdon verkar vara billiga nu: http://cdon.se/hemelektronik/microsoft/microsoft-office-365-h...

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Elgot:

Hmm, det var ju riktigt bra. Tack för tipset!

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elgot:

Lite sent svar men priset ligger ju kvar och tillrackligt bra for att man kan fundera pa att handla fran dem trots att jag inte skulle gora det igen...

tackar for tipset, blir nog ett kop eftersom min gratismanad ar pa vag mot sitt slut nu

Visa signatur