Problem skype- internet för långsamt

Permalänk
Medlem

Problem skype- internet för långsamt

Skype visar följande : Internet är för trött blablabla. försök igen senare.

BBK visar 250 mb ner o 12 upp, så tror inte det är det. Haft detta problemet ett par dagar och det kom efter en installation av microsoft office. Avinstallerade det och spybot, malwarebytes osv men till ingen nytta. Felet kvarstår. Har avaktiverat alla tillägg till ingen nytta alls. Fungerar fortfarande inte. Rensat cookies etc allt fungerar normalt. Har testat sätta igång spybot o malwarebyte men till ingen nytta. Vad mer kan jag prova? Är formatering enda saken kvar att prova? har senaste skype, allting förutom skype fungerar.

Har någon en smart lösning eller är det formatering som gäller ? Använder windows 8.1 och även provat stänga av windows defender.

EDIT LÖST Var fel datum på datorn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av muli:

Skype visar följande : Internet är för trött blablabla. försök igen senare.

BBK visar 250 mb ner o 12 upp, så tror inte det är det. Haft detta problemet ett par dagar och det kom efter en installation av microsoft office. Avinstallerade det och spybot, malwarebytes osv men till ingen nytta. Felet kvarstår. Har avaktiverat alla tillägg till ingen nytta alls. Fungerar fortfarande inte. Rensat cookies etc allt fungerar normalt. Har testat sätta igång spybot o malwarebyte men till ingen nytta. Vad mer kan jag prova? Är formatering enda saken kvar att prova? har senaste skype, allting förutom skype fungerar.

Har någon en smart lösning eller är det formatering som gäller ?

Är det när du pratar med någon under ett samtal?

Står så för mig med, har nog alltid stått så.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Är det när du pratar med någon under ett samtal?
Står så för mig med, har nog alltid stått så.

Oj, otydligt av mig. Är innan jag ska logga in när man ska välja konto. Försöker logga in o då kommer det så kan inte utnyttja skype.