Ändra skypes tema?

Permalänk
Medlem

Ändra skypes tema?

Hej! Jag har börjat tröttna på att bli bländad från sidan av skype när jag sitter i mörkret och spelar. Jag funderar på om det går att ändra färguppsättningen i Skype, ändra temat?

Använder skirvbordsvarianten av Skype på Windows 8.1, har dock inte uppdaterat än, gillar inte det nya utseendet.

Tacksam för svar!
NobSWiX

Permalänk
Medlem
Skrivet av NobSWiX:

Hej! Jag har börjat tröttna på att bli bländad från sidan av skype när jag sitter i mörkret och spelar. Jag funderar på om det går att ändra färguppsättningen i Skype, ändra temat?

Använder skirvbordsvarianten av Skype på Windows 8.1, har dock inte uppdaterat än, gillar inte det nya utseendet.

Tacksam för svar!
NobSWiX

Jag googlade och hittade detta. Prova och se om det funkar.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Kollade men det finns inte som alternativ. Någon hade kommenterat på sidan att detta var en funktion som kontigt nog togs bort för ett par versioner sen...

Permalänk
Medlem

Så vitt jag har sett så finns det ingen lösning på detta. För den som läser detta rekomenderar jag att ändra på skrämens färg- och ljus/kontrat-inställningar ifall du ändå bara använder skärmen för skype osv... Detta kan göra så den inte blir lika hysteriskt stark men ändå tydlig.