Permalänk
Medlem

Start8

Tjena!
Min start8 licens har precis gått ut och undrar om det finns någon gratis.
Har letat och googlat, men har inte fått resultat. Någon som skulle kunna länka, helst start8 så det ser helt normalt ut.
En annan fråga, kan man betala via mobilen? Har lite pengar i mitt appstore och undrar om man kan använda det. Betalar man varje månad eller är det bara en gång?
http://www.stardock.com/products/start8/download.asp

Permalänk
Medlem

Kostar typ 40kr och du betalar 1 gång. PayPal funkar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KeyBoard:

Tjena!
Min start8 licens har precis gått ut och undrar om det finns någon gratis.
Har letat och googlat, men har inte fått resultat. Någon som skulle kunna länka, helst start8 så det ser helt normalt ut.
En annan fråga, kan man betala via mobilen? Har lite pengar i mitt appstore och undrar om man kan använda det. Betalar man varje månad eller är det bara en gång?
http://www.stardock.com/products/start8/download.asp

Bara en gång kostar ca 40 kr. Köp skulle jag säga om du behöver en startmeny

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Går det att köpa produktnyckeln via appstore? Har $10

Permalänk
Medlem

Classic Shell kör jag med. Vet ej vad det är för skillnad mellan Classic Shell och Start8

Permalänk
Medlem

Provade Start8 ett litet tag, avskydde det. Nu ca ett år senare provade jag Classic Shell. Wow! är allt jag kan säga. Classic Shell fungerar så otroligt mycket bättre med långt fler inställningar. Det är dessutom gratis.

Med Classic Shell:
Startmenyn öppnas mer responsivt.
Sökfältet fungerar snabbare.
Ser mer ut som originalet.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem
Skrivet av KeyBoard:

Går det att köpa produktnyckeln via appstore? Har $10

Appstore? Vi är inte hos Apple Men nej, det går inte att köpa via Microsoft Store

Skrivet av Fire_Ice:

Provade Start8 ett litet tag, avskydde det. Nu ca ett år senare provade jag Classic Shell. Wow! är att jag kan säga. Classic Shell fungerar så otroligt mycket bättre med långt fler inställningar. Det är dessutom gratis.

Och jag gillar inte Classic shell, ser inte riktigt ut som Windows 7 startmeny

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Prova Classic shell det är ju gratis, sen om du inte gillar det är det ju bara köpa Start8.

Visa signatur

| Ryzen 5500 | RTX3060 | HTC Vive | Steam deck/Gabe gear |

Permalänk
Medlem

Då prövar jag väl Classic Shell. Tack för de snabba svaren!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KeyBoard:

Tjena!
Min start8 licens har precis gått ut och undrar om det finns någon gratis.
Har letat och googlat, men har inte fått resultat. Någon som skulle kunna länka, helst start8 så det ser helt normalt ut.
En annan fråga, kan man betala via mobilen? Har lite pengar i mitt appstore och undrar om man kan använda det. Betalar man varje månad eller är det bara en gång?
http://www.stardock.com/products/start8/download.asp

Gått ut? man betalar väl bara en gång för all framtid eller menar du testperioden? Startisback är billigare än Start8. Tror jag gav 23:- när jag köpte den, men dollarn låg inte så högt då

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

Gått ut? man betalar väl bara en gång för all framtid eller menar du testperioden? Startisback är billigare än Start8. Tror jag gav 23:- när jag köpte den, men dollarn låg inte så högt då

Hade testperioden.