har haft både det ena och det andra av dem också men gillar amd lite mer då amd och physx blanda ihop sig och visa bluescreen samt intensiva grafiska glitchar speciellt i mafia 2 trodde grafikkortet skulle dö då jisses det ändrade sig lite titt som tätt med fina färger och massa sprakande i högtalarna så fort något spel startade det efter en massa sökning och ominstallering så funkade det när jag jag laddade ner ett nyare net framework som hade någon fix med sig strax efter då funkade det klockrent
hade det som följde med mafia 2 då jag tyckte det var lika bra att updatera det och jag testade med äldre och det blev likadant och det funkade inte alls bra. laddade ner 4.0 och då löste sig allt där.
lite offtopic kanske men varför inte det är ju med amd's grafikkort

och nu för ett tag sedan så tröttnade jag på xfx dual fan lösning på mitt HD 6870 små jobiga fläktar som surrade intensivt trots fin fläktprofil i msi afterburner monterade bort dem och stripade fast två av mina chassiefläktar fractal design på 1000 rpm styck knappt så det går när det belastas hårt på 100% ligger på 83 grader oklockat då men nu är den tyst som min cpu kylare :3 så nu kan jag spela utan headset med öppen dator ^^ ska dock fixa ett bättre chassie då nuvarande har nätagg i toppen vilket gör nätagget ganska varmt då min cpu kylare sprutar all luft antingen neråt mot gpun eller upp mot nätagget (tror inte det går och montera om heller...)
kikar på chassien med atx moderkort mellan 0 till 700 kr som har fläktplats i toppen av chassiet och nätagget i botten då min cpu kylare kan vinklas ner eller upp :c och inte bakåt mot chassiets baksida som jag helst vill att den ska sitta så jag kör med öppen låda nu så inte nätagget blir för varmt har 24 grader i rummet just nu med fönstretgluggen öppen