Citat:
Ursprungligen inskrivet av
HerrGoreMann
Tackar!
Citat:
LarssoN
Gud vad mycket den speglar sig(kan man säga så?).
Väntar på Del IV:II !

Haha, det tror jag. Det speglar ju sig. :-D
Citat:
skog1s
Helt underbart snyggt! Och väldigt bra upplagt allting med bilder o text *Me Like**
Undrar en sak?
Eftersom "Moderkortets störande portar fick lite färg på sig" ska inte kontakterna få samma färg? Eller du gillar färgbrytningen?
Tack! Jag vet inte riktigt än (antar att du menar ATX24 etc.) då dessa inte står ut så mycket. Orange och gul stack ju verkligen i ögonen. Men vi får se, det är mycket möjligt!
Citat:
KsKz_91
Ser tvärnice ut mannen

AWSOME WORK ! :3
Tack, man!
Citat:
Kooffe
Riktigt nice. Väntar med spänning på nästa del!
Nu har du väntat klart!
Citat:
Cyne
Kan inte annat än att instämma i kören, ser otroligt vackert ut! Lacken på moderkortet gjorde en enormt stor skillnad, ser betydligt bättre ut. Kul också att du uppdaterar med bilder 02:23 =)
Sleeven passar också väldigt bra, även om du nog får byta namn från "Mono" med svartvit logga...
Denna gång blir det klockan 5, ännu bättre? ;-)
Haha! "Mono.. also red".
Citat:
meudig
Tack!
Otroligt vackra och kreativa bilder : )
Tack, Meudig! :-)
Citat:
og900turbo
kollade bilderna utan och läsa texten o tänkte 2 8pin kontakter på ett m-itx kort?!? snyggt jobbat med poleringen!
400W CPU, drivs av hela Forsmark. ;-)
Citat:
PierreB
Du gör alltid helt sjukt snygga byggen. När jag trott jag sett det snyggaste som byggts så överträffar du dig varje gång.
Riktigt roligt att höra! Stay tuned!
Citat:
anden12
Verkligen älskar små vattenkylda byggen. Det är väl ingen konst att bygga vattenkylt i ett fulltowerchassi, att pumpa in det i mATX är mer äkta! Och det är givetvis så män jobbar!
Jag hoppas inte den där 180svängen kommer finnas kvar sen? *skaka huvud*
Haha, det kommer bli väldigt manligt, väldigt snart då. ;-)
Den kommer att stanna, men inte i samma form. Du ska snart få se, have faith!
DEL IV:II
Tack för en otrolig respons på förra updaten! Denna gång blir det inte lika extrem förvandling, men ett litet steg frammåt.
Bitspower Multi-Link/Crystal links monterade i 4st Bitspower Drainports.
En del börjar väl redan nu lista ut vad som kommer ske!
Mys!
DEL V kommer förmodligen på måndag, där kommer det hela klaras upp mer.
Beyerdynamic DT-770 PRO 80Ω | Beyerdynamic DT-990 PRO 250Ω | Pro-Ject USB Box | Pro-Ject Head Box II | Pro-Ject RPM1.3 Genie | Pro-Ject Phono Box S | Asus Xonar Essence STX | HRT HeadStreamer | Asus Zenbook Prime UX31A | Dali Concept I | Dali Lektor II
[Curreal] - [Simplicity] - [Purple Haze] - [Red Wine] - [Malay] - [Nano] - [Mono] - [Athene]