Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Kjolle
Nice, detta ska följas. Diggar färgschemat (just för att det får en och tänka på ett visst lag(SM GULD!)). Skämt och sido, kul att alla inte kör på blå/svart, röd/svart eller vit/xxx. I övrigt ser det stilrent och bra ut med själva bygget och modifieringar än så länge. Keep it up!
Tackar, ja lite så jag tänkte också. Speciellt blåsvart och rödsvart är väldigt vanliga så ville sticka ut lite.
Citat:
Spille
ja färgen lär nog spricka rätt lätt då :/
Det jag tänker också, som sagt får se hur det ser ut färdigt eller om jag behöver piffa upp slangarna lite också. Tack igen för tipset!
Citat:
maxkill
Sedär, börjar ju arta sig gamle vän =)
Snart så kommer jag och härjar på slagfältet igen
Citat:
kaffepulver
Ska det monteras in ett fönster också så du kan se ditt fina bygge och hårda arbete?

Tanken har slagit mig, plus är att det är snyggt att se in på sin skapelse. Minus är att det troligtvis skulle bidra till en högre ljudnivå, eller vad tror du? Om inte så ska jag överväga det ännu en gång
Citat:
Hukkie
Någon som kan fungera på slangarna är gul gängtejp, ifall du kan hitta det. Jag vet att folk har använt det för att färga slangarna på H80/H100 förut. Ingen aning ifall det ens finns i gult däremot, men det går alltid att kolla.
Grymt snygg build, jag gillar verkligen monteringen av radiatorn i fronten (Min sitter i botten av chassit då det är så mycket skit i vägen där fram). Hoppas det löser sig för dig med pumpen och att min feedback hjälpte dig lite iaf

Ser fram emot att få se hur projektet fortlöper.
//Hukkie
Jag hoppas bara att inte dörren ger för mycket motstånd så att den varma luften inte ventileras ut ordentligt. Jag har idag varit i kontakt med Alina och dom skickar ut en returfraktsedel så jag kommer få den utbytt till en ny, förhoppningsvis har jag den i mitten av nästa vecka. Dom kommer även öppna och testköra den nya för att säkerhetsställa att den inte har samma defekt. Tack för hjälpen tidigare i veckan!
Citat:
Rocklets
Börjar se fantastiskt fint ut. Hoppas bara att SAIK håller hela vägen!
Hehe jag håller mig neutral i den frågan utan att blanda in några personliga idrottsliga åsikter