Citat:
Ursprungligen inskrivet av polo
Ser bra ut, men kanske lite stort?
Sedan kanske du kunde försökt komma på en annan lösning så att listerna går ända upp. Du har ju varit kreativ och nogrann med allt annat verkar det som.
Sedan är väl knappast "stealthade" ett svenskt ord. "Dom passar bra in med övriga chassit" eller något i den stilen kanske är bättre på sin plats.
Fattar inte varför alla tycker engelska uttryck är så tuffa när det finns svenska motsvarigheter som duger minst lika bra... *muttrar*
Stort?
Nja, tycker inte jag

Har snurrljul som jag hittils inte har nämnt så den är mycket lätt att flytta

Ska ta o säga också att burken är ca 40cm på alla håll...
Anledningen till att jag skrev "stealthade" var att jag inte kom på något bättre att säga...
Och det där med listerna är att jag hade fixat dit alla där uppe och nere och när plötsligt det inte fick plats någon lucka så blev det som det blev....farsan kom på iden att göra på detta sättet och tycker att det var smart....
Citat:
Helt onödigt med så många chassifläktar, nästan överdrivet om man bara skulle ha 1 80mm fläkt på 5 volt. Eller ska du ha massa hårddiskar? Då kanske man skulle behöva en 120mm som körs i 7 volt.
Man behöver ju inte använda fläktar i alla hål ju...visserligen kunde jag fixat mer 120mm hål istället för 80mm, men eftersom jag knappt hade börjat använda fläktar när jag gjorde hålen(i början av sommaren) så blev det som så...
Hade även planerat att göra en inbyggt fläktkontroll, men blev aldrig av vilket jag tycker var lite synd...
PSX-modd |
HTPC i CD-spelare |
Pergo-tower