Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Knape89
Okej. Försökte bara ge lite negativ kritik men de ville du ju tydligen inte ha. Ber så HEMSKT mycke om ursäkt och kommer inte titta på denna "logg" nått mer då. Lycka till med bygget iaf. Som sagt, skills verkar de ju som du har iaf. Men inte på negativ kritik, de är nått du behöver träna på....
//Knape
Du får tycka vad du vill som sagt, jag tog till mig din kritik men tycker inte att den hör hemma här.
Jag försöker hålla hög klass på min logg, även på fotografierna, därav har jag lagt ner tid på belysning och försökt att skapa en trevlig bokeh. Du har rätt med att bilderna inte är så informativa, men jag uppskattar inte att få en, mer eller mindre, utskällning. Särskilt inte med tiden som är nerlagd på dessa.
Tänk en eller två gånger innan du kastar ur dig kritik, jag hade uppskattat om den var formulerad på annat sätt.
Om bilderna är för mörka så antar jag att det kan röra sig om några inställningar på dn skärm, jag har inga problem med det på mina datorer, men vi är nog olika. :-)
Nu tillbaka till byggandet, så släpper vi detta.
"Mvh".
Beyerdynamic DT-770 PRO 80Ω | Beyerdynamic DT-990 PRO 250Ω | Pro-Ject USB Box | Pro-Ject Head Box II | Pro-Ject RPM1.3 Genie | Pro-Ject Phono Box S | Asus Xonar Essence STX | HRT HeadStreamer | Asus Zenbook Prime UX31A | Dali Concept I | Dali Lektor II
[Curreal] - [Simplicity] - [Purple Haze] - [Red Wine] - [Malay] - [Nano] - [Mono] - [Athene]