Citat:
Ursprungligen inskrivet av
blackeagle
Väldigt vad det klagas? Med tanke på hur många som sitter och kör fönster på sina lådor för att visa upp sina disco-lampor och ljusslingor så är det väl smart att det finns lite tuffare designer på moderkort?
Sen, vad då P12? Tror ni att det bara är ungdomar som gillar när det blir lite specialdesign med vapen och andra snygga detaljer? Jag är 30+ och gillar rollspel, har vuxit upp med He-Man och Transformers och alla andra liknande leksaker, så i mina ögon är det fint med lite tuffare detaljer, även om jag själv inte skulle köpt just ett moderkort då jag inte sitter och stirrar in i min datorlåda till vardags.
Jag tyckte det var förbaskat tråkigt när alla datorlådor var vit/beige och fyrkantiga, då tyckte folk att de svarta med lite detaljer på var för barnungar. Själv köpte jag mitt fina gamla Chieftec Dragon och gick mot strömmen, sen tyckte folk inte det var så löjligt längre när de märkte att det faktiskt var otroligt robust (har kvar det än, man kan ha det som uppvärmd datorstol om det kniper).
gött snack e va jag säger. sitter sj me ett bitfenix colossus o e 30+. jag va lite trött på mainstrem utséndet. palla ej modda ett kul chassi. e så enkelt chassi efter var o ens personliga tycke o ej klandra andra för deras val.
Citat:
kuban
Fast en mini-gun är utvecklade av ingenjörer där en del av designen är gjord för att avleda värmeenergin.
vart grymt om den rotera eller liknande om man satte igång de via en knapp ellelr nått
Citat:
tivook
Fyfan va najs. 2012 närmar ju sig o vad kan då vara bättre än att ha en extra minigun hemma?
exakt min tanke med
Citat:
Åkan
Förlåt då om man har lite dyslexi, men det är väll inte tilllåtet att ha i sverige idag det har det aldrig varit, så vem var det som var p12?
medhåll från en dyselexsi broder

stå på dej o va stolt.
Citat:
Llhweiir
Smaken är som baken, men personligen tycker jag att detta kort var otroligt fult...
Däremot - om de hade släppt ett kort med layout och detaljer som anspelade på Star Trek så hade jag köpt det utan att tveka! :-)
lägga de i warp 9 när du klockar