Citat:
Ursprungligen inskrivet av Jimicro
Är det bara jag som skiter i grafiken ? Så länge det är snyggare än Oblivion så är jag nöjd. Jag är mer intresserad utav kontrollen, vilket känns konstigt. Den är riktigt ovan, har xbox360 kontroll så ska prova det med. Men ovanligt mycket prat om grafik, jag är skitnöjd med grafiken hittils!
Beror kanske lite på vad man har för hårdvara... Räknar lite med att en så pass stor produktion år 2011 skall hålla en grafikstandard för samma år. Men här ligger de ju 5 år tillbaka i tiden, så blir självklart lite störande. (Man vet ju hur snyggt det skulle kunna vara)
Men det är ju inte hela grejen, håller med om kontrollerna, skrämmande dåligt att man i stort sett behöver en kontroll till PC.
Desktop... i5 2500k@4.5Ghz (offset), ASUS P8Z68-V PRO, Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz, 2x Zotac 470GTX in SLI, OS disk: Crucial M4 64Gb, Game disk: Corsair Force 120GB, Fractal Design Arc, Corsair H80, HP 2207h
HTPC... E7200, ASUS P5G41T-M LE, 4GB Corsair XMS3 1333MHz, Radeon 5450, Crucial RealSSD C300, 5TB WDGreen, OrigenAE H6
|