Citat:
Ursprungligen inskrivet av
jioop
Vägen till hat kan se olika ut, för mig va det enkelt - jag gillar inte deras stil, allt ser plastigt ut, samt vitt = no thanks.
Det är ju en intressant åsikt då alla deras datorer i huvudsak är gjorda i aluminium…
Citat:
Morkul
Men detta är ju Sweclockers!! En sida som vänder sig till personer med hobby att "leka" med sin hårdvara och överklocka den, detta är trots allt (Sweclockers) så nej man är inte i minoritet här. I övriga världen är man det men det är ju en helt annan sak för nu är vi på Sweclockers forum.
Ja, men jag snackade ju inte heller om SweClockers!
Citat:
xain
Avsaknad av den tekniska kompetensen riktade jag till iphone användarna, sånt janne-långben os fyfan. Sen om man hänger med i technyheterna så ser man ganska tydligt att apple är ett girigt företag och mer eller mindre spottar sina användare i ansiktet. Kommer med minimala upgrades så alla ska byta, försöker skapa hype runt småuppdateringar. Men man skall inte vara arg på Apple, mer på användarna som går på det.
Ett bra exempel på hur apple fungerar är antennagate. De visste om problemet redan innan telefonen släpptes, de tillverkar och försöker kränga fodral istället. Sedan ändrade de mjukvaran så mottagningen skulle se bättre ut än vad den var. Sen nu får de skicka ut bumpers till alla iaf. Sen att problemet inte var så tydligt i Sverige är ju för att vi har så bra nät här men problemet fanns. Annat var det hos Microsoft som hade rrod problemen, de förlängde garantin 3år utan att någon behövde stämma dem. Finns hur många exempel som helst, blir ganska tydligt när man läser uttalanden som Steve gjorde hur han ville driva företaget. Hur var det, han var beredd att lägga alla pengar apple har bara Android förintas, visar ganska tydligt hur förvirrad den mannen verkligen var.
Håller med dig om att Apple skötte ”antennagate” dåligt.
Resten är FUD.
Basera inte dina åsikter enbart på artiklar du läser på internet, det blir lätt lite för förenklat då.
Vilka uppdateringar är det som är små? Menar du Iphone?
”Apple has somehow managed to get a lot of the mainstream press to believe it doesn't care about specs and that it competes entirely based on user experience. Simply looking at the facts tell us a different story entirely:”
http://www.anandtech.com/show/4971/a...-att-verizon/7