SweClockers på Cebit 2012

Permalänk
Melding Plague

SweClockers på Cebit 2012

Idag går startskottet för världens största IT-mässa. SweClockers utsända Jonas Thörnqvist och Emil Björklund är på plats i Hannover och bevakar Cebit 2012.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Trevligt ska bli kul att följa när man inte själv kan vara där.

Permalänk
Medlem

25 stora hallar låter ganska oöversiktligt... och på bara tre dagar också! Har ni något system?

Permalänk
Medlem

Nämen gud vad mysigt! Nu blir det mer videoreportage

Permalänk
Medlem

Hoppas på många trevliga nyheter nu.

Bring it on Cebit!

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

åhe ) önskar jag själv vore där! Tur att proffsen finns på plats, Go swec!

Visa signatur

Topkek

Permalänk
Medlem

Men hall 16 då ;P
Har hört att byggskillzen skall vara grymma där och superoptimerat utrymme...

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Hoppas på nyheter om Kepler:)

Visa signatur

"Saints are in Hell!"
Cooler Master Cosmos II || ASUS P8Z77-V-PRO TB ||Gainward 680 Phantom 4GB|| I7-3770K ||
G-Skill Ares 1866 MHZ 16 GB||BeQuiet! Dark Rock 2||OCZ Vertex 4 256 GB||Samsung 830 120GB||WD Enterprise 1TB||
Plextor PX-LB950SA||Dell U2410||Corsair AX 1200

Permalänk

Now fix that "mässor" flik to Cebit!

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Itchy Trojan:

Now fix that "mässor" flik to Cebit!

Redan fixat.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Master of Overkill

Jag åker ditt imon kanske får träffa swec admins då

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quorthon:

Hoppas på nyheter om Kepler:)

Eller Tegra 3

Permalänk
Medlem

Skulle ditt, men hittade ingen som ville följa med mig

Permalänk
Medlem

Varför funkar aldrig videon i Chrome? Testat på flera datorer.... Funkar alltid i IE dock :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av mixim:

Varför funkar aldrig videon i Chrome? Testat på flera datorer.... Funkar alltid i IE dock :S

Har aldrig haft några problem med det i chrome.

Visa signatur

Ny signatur!

Permalänk
Medlem

Funkar hur bra som helst i Chrome
Hoppas det kommer upp fler trevliga videoklipp snart

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Redan fixat.

Kan ni inte fixa det till mobilen också?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Burks:

Kan ni inte fixa det till mobilen också?

Skickades från m.sweclockers.com

Klicka på arkiv -> välj "cebit 2012" som kategori.

Inte så smidigt kanske, men i vilket fall som helst dyker alla nyheter upp på framsidan precis som vanligt.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainesX:

Men hall 16 då ;P
Har hört att byggskillzen skall vara grymma där och superoptimerat utrymme...

http://www.youtube.com/watch?v=lyYbEDayVYs&context=C308be90AD...

Vilken hall gällde det sa du? Det framgick dåligt i videon

Visa signatur

Did you grab my ass?

Permalänk
Medlem

hej och jäkligt välkomna?

Visa signatur

Om du vill att jag ska se ditt svar så tryck på Citera.

Permalänk
Medlem

Någon som har en idee om varför videorna har blivit så små när man ser dom inbäddade på SweC?
när jag sitter på jobbet i IE8 så är videon typ 6x4cm stor.
Nu när det kommer videos i denna takten blir det grymt störigt.
IE blockar popup vilket gör att jag måste se cdonreklamen två gånger innan jag kan välja att se på youtube om jag inte tänkter på att gå till youtubekanalen direkt.

Snälla fixa

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt