Reportage från Nvidias lansering av Geforce GTX 680 på Webhallen

Permalänk
Melding Plague

Reportage från Nvidias lansering av Geforce GTX 680 på Webhallen

Det är inte varje dag en hårdvarulansering sker på svensk mark, men i torsdags begav sig Nvidia till Stockholm för att introducera Geforce GTX 680.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Fint att man är med
Gissa om LTsm och jag var besvikna på resten av kön.. kids these days :´(
Pic, tagen med en Prime, låter den vara oredigerad...

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

Riktigt nice av Nvidia att bege sig till Sverige för att göra en så stor lansering i ett sådant litet land!

Visa signatur

Min YouTube kanal: http://www.youtube.com/downhillproductions5
"Kan vi nu sluta skylla ifrån oss på piratkopiering när vi gör skitspel" -LeafBox (Sweclockers)

Permalänk

Haha! Han ser ju lite nervös ut bland de yngre killarna!

Permalänk
Medlem

"Vad fan filmar ni för" Trevliga barn... Verkar som webhallen gjorde ett bra jobb med marknadsföring speciellt med att ha haft med diablo 3 beta nycklar.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Hedersmedlem

Usch för nyblivna tonåringar.. Vart tvungen att pausa filmklippet då jag ledsnade på dom rejält. Borde inte föräldrarna tvinga dom i sängs vi den där tiden? Göra läxor? Se på Bollibompa?

Så där, nu har jag grinat klart och därmed kan jag fortsätta ett tag till.

/Gammal gubbe.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk

Hahaha han ser riktigt rädd ut för barnen
edit: ajdå, fuffens...

Permalänk
Medlem

Jonas Klar @ 7.15 i bakgrunden

Permalänk
Medlem

Fan vad misslyckat event om ingen brydde sig om GTX680 XD

D3 ser ju ut att bli populärt iallafall

Skrivet av Itchy Trojan:

Fint att man är med

Pic, tagen med en Prime, låter den vara oredigerad...

http://i1119.photobucket.com/albums/k627/itchy_trojan/IMG_201...

enda vettiga personen i hela kön känns det som....

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Kul klipp, musiken var dock hemsk...

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Bah, jag är ju oxå med på den där jävla bilden. Helt ovetandes! plz remove me from interwebs.

Permalänk
Medlem

Åh mer bitpop i era inslag tack.

Permalänk
Medlem

Skön video att se på!

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem

Hahaha skönt att inte Emil säger te småbarnen att de är från sweclockers iaf! "Vi ska lägga upp en film på youtube tänkte vi"

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9

Permalänk
Medlem

Var bara jag + en till vid 17:00 presentationen så vi titta på den bakom scenen. Var skoj för då fick man tid att ställa lite frågor.

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk
Medlem

Vad tog de för ett 680 där?

Visa signatur

MSI B650 Gaming Plus WIFI - Ryzen 7 7800X3D - XFX 7900 XT - Corsair 32GB DDR5 6000MHz CL36 - Fractal Design Meshify 2 Compact - Gigabyte Ultra Durable 850W

Permalänk

Tycker nycklarna ska vara till för dem som köper ett kort, inte bara knallar in och sedan drar.

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem

Bra klipp för övrigt! Kul att det genomförs sådana här evenemang, dessvärre bor man för långt ifrån storstaden ibland.

Se: http://www.sweclockers.com/forum/52-nyhetskommentarer/1099126-reportage-fran-nvidias-lansering-av-geforce-gtx-680-pa-webhallen/index2.html#post12093889
Visa signatur

Nytt hela tiden

Permalänk

Några som nästan var i klass med Jonas när det gäller voice cracks.

Visa signatur

The cake is a pie.

Permalänk
Medlem

Diablo 3.... tog de bort alla som ville ha nycklar så undrar jag hur många som är kvar för nvidia och grafikkorten...

Permalänk
Medlem

Önskar verkligen man var där nu när man såg det här klippet:)

Se: http://www.sweclockers.com/forum/52-nyhetskommentarer/1099126-reportage-fran-nvidias-lansering-av-geforce-gtx-680-pa-webhallen/index2.html#post12093889
Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk

Bästa reportern ever

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem

Jaa dom där små kidsen kunde dom klippt bort ingen respekt längre, det roliga är att dom gick i blöjor när Diablo kom ut för första gången Känner mig smått gammal.

Bra gjort Emil!

Visa signatur

Linux Kalle - Skaffa dig ett liv!
Torrent Johan - Får ta och tanka hem ett!
-----------------------------------------------------
Overclocking during summer is a bitch!

Permalänk

roffle att det är så stort med beta key till diablo oh well. synd att man inte kunde åka upp, varit sjuk tyvärr. farsan och polaren har redan köpt var sit nvidia 680. håller själv tummarna nära till bryt punkten på en sluten vatten kyld version på detta kort.

Permalänk

Jonas Klar är ju bara för söt <3

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kogster:

Fan vad misslyckat event om ingen brydde sig om GTX680 XD

D3 ser ju ut att bli populärt iallafall

enda vettiga personen i hela kön känns det som....

Tackar Tackar:)
Dock ser jag jävligt nervös ut, får komma upp till SweC för en omtagning

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Hahahaha wat is this.. Jag har haft D3 betan i några månader och det gör ont i min själ och se att folk köar för det, när ett så jävla fint kort som 680 har släppts..

Permalänk
Medlem

Samma crew som spelar wow, konstigt att wow-folket är "speciella".

Permalänk

Trevligt reportage, bara jag som reagareade på "wäbhallen", skrockade gott i min stol.

Visa signatur

i73820 | P9X79 PRO| Intel 330 120gb | 16gb Corsair 1600 | GTX680OC | Antec P280 |

Permalänk
Skrivet av Nautilus011:

Shit va mycket kidds det är som är ute efter D3. Vet dom ens något om Diablo genre? Dom flesta av dom va inte ens födda när diablo 1 släpptes. Dom flesta inte ens fria från blöjjor när diablo 2 släpptes.

Är det så illa att man måste locka med beta nycklar till spel för att lansera hårdvara?

Det spelar väl ingen roll hur gamla de var när d1 släpptes, de kan väl ändå spela 3an? Tänk om du hade samma filosofi när det gällde super mario... Men jag håller med. Mer hårdvara, mindre "giveaways" osv tack!

För övrigt så tycker jag att ni som fyller tråden med kommentarer om "respektlösa p12or" kanske har tänkt över hur respektlösa ni själva är när ni skriver sånt. Är man 12 år så kan ni väl inte förvänta er att man ska stå och säga smarta saker om ett nytt grafikkort? Det är i så fall nvidia som jag tycker ska ha skit, som i stället för att göra något "proffsigt", lockar 95% av besökarna med d3 nycklar...