Citat:
Ursprungligen inskrivet av
deviantart
Yes, tre lag var med i turneringen. Det lag som vann själva turneringen var proffs, pratade med någon av dem och de sa att de tävlade inom E-sport. Lite lustigt att just dem blir utvalda, speciellt när det står/stod på Webhallens sida att finalisterna kommer möta "hemliga gäster" vilket jag antar var just det laget.
Känns som om tävlingen var uppgjord. Webhallen kanske kan förklara?
/lycklig vinnare av 560 Ti
Det lag som kom etta i vår förra turnering fick en plats i torsdagens turnering.
Jag håller verkligen med om att vi borde kommunicerat detta tydligare men vi var under stor tidspress för detta event. (Normalt sett har vi en-två månader på oss att planera något sånt här, den här gången fick vi 10 dagar på oss och höll samtidigt på att anordna EA NHL SM vilket spelades igår.)
Men sen som vi också kommunicerat på vår blogg, facebook osv: BF3-turneringen var en bisyssla på ett launchevent för GTX 680, vi kunde inte lägga all fokus där utan det var mer bara att det skulle hända något i butiken. (Tyvärr blev det mesta pannkaka eftersom speccen inte fungerade dock

)
Citat:
Ursprungligen inskrivet av
MR_brownstone
Det var ju många som ville ha beta nycklar till diablo 3 och många av dom var ju helt klart under 16 år vilket är ålders gränsen på diablo 3,jag missunnar dom inte att få spela diablo 3,men det är ju lite illa om underåriga får gratis nycklar till spel som det är 16 års gräns på på såna publika event.Nu väntar jag mig mycket skit för detta haha

Som du säkert vet är åldersgränserna på spel en rekommendation, inte något som regleras i någon lagtext.
Vi följer dessa rekommendationer vid försäljning men att stå och ta leg och bråka med folk som köat i flera timmar när vi samtidigt måste ha bra flöde in i butiken för att inte allt ska dra ut på tiden, njae.. inte så realistiskt.