Sidan 3 av 3 12 3

Verktyg Visningsval
2012-03-24, 01:52   #61

zeleni

Medlem

zelenis avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: mar 2011

Verkar som D3 är all the rage. Det kule är att dom flesta i köen var inte födt engång när diablo blev lanserad

I7-4790K :-: 16gb HyperX 2400mhz :-: Gbyte GTX 970 :-: Asus Maximus Hero 7 :-: Phanteks TC14PE :-: FD R4 :-: Seasonic X 760W
zeleni är inte uppkopplad
2012-03-24, 04:05   #62

edda123

Medlem

Plats: Sverige

Registrerad: nov 2009

Citat:
Ursprungligen inskrivet av zeleni Visa inlägg
Verkar som D3 är all the rage. Det kule är att dom flesta i köen var inte födt engång när diablo blev lanserad
Tragiskt skulle jag säga. D3 blir väll ännu en sellout i mängden förmodligen.
2012-03-24, 09:11   #63

Lonefox

Medlem

Plats: Gbg

Registrerad: jan 2004

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry Visa inlägg
Fan vad alla låter som tjuriga gubbar på detta forum. Alla har vi väl varit 12 år. Ingen var ju precis dryg eller elak. Man tänker sig inte alltid för när man är 12 år och pratar.

Jösses nördar på hög nivå här.
Welcome to Sweclockers......nördarnas tillhåll om du inte har märkt det.
BTW......dörren är DÄR borta *pekar*....snubbla inte på tröskeln på väg ut.
Passar det inte att vara på ett HÅRDVARUFORUM så är iaf jag glad att slippa dig...låt oss nerds trivas med våran inriktning mot hårdvara på vårt sätt....
K THX BB!
Lonefox är inte uppkopplad
2012-03-24, 10:07   #64

ScrewFearMe

Medlem

Plats: Jönköping

Registrerad: apr 2007

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Diablo_Lino Visa inlägg
oj vad många som är där pga betanycklar, själv sitter jag på ett antal nycklar och vet inte vad jag ska göra med dom
om du har någon kvar ge gärna en till mig
2012-03-24, 10:14   #65

milky81

Medlem

milky81s avatar

Plats: Växjö

Registrerad: sep 2005

Core i7 3770k @ 4.2 GHz - Antec Kühler H2O 620 - Corsair XMS3 Vengeance DDR3 PC12800 1600 MHz CL9 2x4 GB - Asus P8Z68-V Pro/GEN3 - Gigabyte Windforce 3 HD7950 3 GB Crossfire - Corsair CMPSU-650HX 650W - Creative Soundblaster Z - Corsair Force F120 120 GB SSD
Köpbetyg Sweclockers marknad; 1.
milky81 är inte uppkopplad
2012-03-24, 10:24   #66

ScrewFearMe

Medlem

Plats: Jönköping

Registrerad: apr 2007

Citat:
Ursprungligen inskrivet av milky81 Visa inlägg
hahahahahahaha
det nya MEME fejset?
2012-03-24, 10:29   #67

Sheik Yerbouti

Medlem

Sheik Yerboutis avatar

Registrerad: sep 2011

Citat:
Nice!
Man börjar bli känd
2012-03-24, 11:16   #68

Itchy Trojan

Medlem

Itchy Trojans avatar

Registrerad: dec 2010

Citat:
Hahahaha! absolut värt att jag tog bilden med Transformern och inte dslr kameran som låg i ryggan, ögonen blev ju så lyckade!
• 3970X @4.8GHz • GTX 970 STRIX • Z1 Compact • Z3 Compact • Lumia 930 • Audioengine D1 • Fidelio X1 • Fidelio S1 • Klipsch S4i • Dual CS 511 + Grado Gold • Loewe Opta 2036 • Synology NAS 4TB • PS4 • Xbox 360 •
Bianchi Pista -14 Chrome Edition
Itchy Trojan är inte uppkopplad
2012-03-24, 17:47   #69

Devil May Cry

Medlem

Plats: Örebro

Registrerad: feb 2005

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Lonefox Visa inlägg
Welcome to Sweclockers......nördarnas tillhåll om du inte har märkt det.
BTW......dörren är DÄR borta *pekar*....snubbla inte på tröskeln på väg ut.
Passar det inte att vara på ett HÅRDVARUFORUM så är iaf jag glad att slippa dig...låt oss nerds trivas med våran inriktning mot hårdvara på vårt sätt....
K THX BB!
Fan snackar du om din dryga skit. Man kan väl vara trevlig mot folk som är 12 år också. Var glad att vi har unga människor som är intresserade av samma saker som vi på sajten.

Det är lätt att se saker negativt, vi har redan överflöd med sådana människor i världen, men att se det positiva är tydligen lite svårare.
|Intel i5 4670K@4.5GHz| |ASUS Maximus VI Hero| |A-Data 2x8 = 16GB CL9 1600MHz| |MSI GTX 780 Twin Frozr IV@1202MHz/7100MHz| |Samsung 840 Evo 250GB| |WD Black 1TB| |WD Green 3TB| |WD Green 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R3| |LG IPS Display@74Hz|
Devil May Cry är inte uppkopplad
2012-03-24, 23:31   #70

deviantart

Medlem

Registrerad: maj 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av evgaftw Visa inlägg
Rätta mig om jag har fel men var det inte så att endast ett fåtal fick vara med på BF3-turneringen? (några var väl t.o.m premade?) Klart att många tappar intresset när dem har stått i kö i timmar för att få spela (många av dem som stod i ledet visste inte om detta förrän lite senare). Jag menar, vem tycker det är kul att se lite random folk spela och vinna priser? Ni är säkert många men då har jag lösningen (esports event som öööhhh jag vet inte: dreamhack, intel extreme masters...)

Yes, tre lag var med i turneringen. Det lag som vann själva turneringen var proffs, pratade med någon av dem och de sa att de tävlade inom E-sport. Lite lustigt att just dem blir utvalda, speciellt när det står/stod på Webhallens sida att finalisterna kommer möta "hemliga gäster" vilket jag antar var just det laget.
Känns som om tävlingen var uppgjord. Webhallen kanske kan förklara?

/lycklig vinnare av 560 Ti
deviantart är inte uppkopplad
2012-03-25, 04:08   #71

evgaftw

Medlem

evgaftws avatar

Registrerad: sep 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av deviantart Visa inlägg
Yes, tre lag var med i turneringen. Det lag som vann själva turneringen var proffs, pratade med någon av dem och de sa att de tävlade inom E-sport. Lite lustigt att just dem blir utvalda, speciellt när det står/stod på Webhallens sida att finalisterna kommer möta "hemliga gäster" vilket jag antar var just det laget.

That makes it even worse.

BTW hur vann du 560 Ti:n och grattis förresten!
2012-03-25, 11:48   #72

MR_brownstone

Medlem

MR_brownstones avatar

Plats: Landskrona

Registrerad: jan 2012

Det var ju många som ville ha beta nycklar till diablo 3 och många av dom var ju helt klart under 16 år vilket är ålders gränsen på diablo 3,jag missunnar dom inte att få spela diablo 3,men det är ju lite illa om underåriga får gratis nycklar till spel som det är 16 års gräns på på såna publika event.Nu väntar jag mig mycket skit för detta haha
MR_brownstone är inte uppkopplad
2012-03-25, 12:04   #73

Lonefox

Medlem

Plats: Gbg

Registrerad: jan 2004

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry Visa inlägg
Fan snackar du om din dryga skit. Man kan väl vara trevlig mot folk som är 12 år också. Var glad att vi har unga människor som är intresserade av samma saker som vi på sajten.

Det är lätt att se saker negativt, vi har redan överflöd med sådana människor i världen, men att se det positiva är tydligen lite svårare.
Saken är att Swec är ett forum med fokus på HÅRDVARA......
Spel finns det andra sidor för........gå gärna dit du....
Lonefox är inte uppkopplad
2012-03-25, 12:56   #74

Webhallen

Webhallen

Webhallens avatar

Registrerad: aug 2009

Citat:
Ursprungligen inskrivet av deviantart Visa inlägg

Det lag som kom etta i vår förra turnering fick en plats i torsdagens turnering.
Jag håller verkligen med om att vi borde kommunicerat detta tydligare men vi var under stor tidspress för detta event. (Normalt sett har vi en-två månader på oss att planera något sånt här, den här gången fick vi 10 dagar på oss och höll samtidigt på att anordna EA NHL SM vilket spelades igår.)
Men sen som vi också kommunicerat på vår blogg, facebook osv: BF3-turneringen var en bisyssla på ett launchevent för GTX 680, vi kunde inte lägga all fokus där utan det var mer bara att det skulle hända något i butiken. (Tyvärr blev det mesta pannkaka eftersom speccen inte fungerade dock )

Citat:
Ursprungligen inskrivet av MR_brownstone Visa inlägg
Det var ju många som ville ha beta nycklar till diablo 3 och många av dom var ju helt klart under 16 år vilket är ålders gränsen på diablo 3,jag missunnar dom inte att få spela diablo 3,men det är ju lite illa om underåriga får gratis nycklar till spel som det är 16 års gräns på på såna publika event.Nu väntar jag mig mycket skit för detta haha
Som du säkert vet är åldersgränserna på spel en rekommendation, inte något som regleras i någon lagtext.
Vi följer dessa rekommendationer vid försäljning men att stå och ta leg och bråka med folk som köat i flera timmar när vi samtidigt måste ha bra flöde in i butiken för att inte allt ska dra ut på tiden, njae.. inte så realistiskt.

Besök vår officiella forumdel här.
Webhallen är inte uppkopplad
2012-03-25, 15:28   #75

Devil May Cry

Medlem

Plats: Örebro

Registrerad: feb 2005

Citat:
Varför välja? Finns en avdelning för spel av en anledning.
Vart fokusen ligger bestämmer knappast du, spel pratas det om väldigt mycket på swec och jag trivs alldeles utmärkt här.
|Intel i5 4670K@4.5GHz| |ASUS Maximus VI Hero| |A-Data 2x8 = 16GB CL9 1600MHz| |MSI GTX 780 Twin Frozr IV@1202MHz/7100MHz| |Samsung 840 Evo 250GB| |WD Black 1TB| |WD Green 3TB| |WD Green 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R3| |LG IPS Display@74Hz|
Devil May Cry är inte uppkopplad
2012-03-27, 11:14   #76

flaskis

Medlem

flaskiss avatar

Registrerad: aug 2002

Citat:
Lonefox, lägg ner. Sweclockers är snarare ett forum där folk kan prata om allt datorrelaterat och INTE ett ställe där folk som du ska komma och säga åt andra att dra åt helvete.
flaskis är inte uppkopplad
2012-03-27, 16:05   #77

c0ll

Medlem

c0lls avatar

Plats: Gävle

Registrerad: feb 2007

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Heinkel92 Visa inlägg
Trevligt reportage, bara jag som reagareade på "wäbhallen", skrockade gott i min stol.
Nej det var du inte ensam om, det är dock bättre en "weeebhalleen" ;]
c0ll är inte uppkopplad
2012-03-27, 16:12   #78

c0ll

Medlem

c0lls avatar

Plats: Gävle

Registrerad: feb 2007

Citat:
Ursprungligen inskrivet av _MmattiasS_ Visa inlägg
Det spelar väl ingen roll hur gamla de var när d1 släpptes, de kan väl ändå spela 3an? Tänk om du hade samma filosofi när det gällde super mario... Men jag håller med. Mer hårdvara, mindre "giveaways" osv tack!

För övrigt så tycker jag att ni som fyller tråden med kommentarer om "respektlösa p12or" kanske har tänkt över hur respektlösa ni själva är när ni skriver sånt. Är man 12 år så kan ni väl inte förvänta er att man ska stå och säga smarta saker om ett nytt grafikkort? Det är i så fall nvidia som jag tycker ska ha skit, som i stället för att göra något "proffsigt", lockar 95% av besökarna med d3 nycklar...
Det folk klagar på är dem yngre personerna som uppträdde rent utav oförskämt, som t.ex. snorungen som säger något i stil med "vad fan filmar ni för då". Och nej självklart kan man inte förvänta sig att en 12 åring e.d. ska ha någon djupare kunskap inom ämnet.
Så, ja, jag tycker folk klagar med all rätt (åldern är i.o.f.s ej relevant men - vett och etikett?). Sen att dem använt give aways för att locka folk, trist men men..
c0ll är inte uppkopplad
2012-03-28, 21:39   #79

DAoG

Medlem

Plats: Norrköping

Registrerad: nov 2007

hahaha står i kö till ett demo!
D3 betan är ju inte direkt något speciellt o inte vidare kul då det var extremt lätt. Men var kul att se hur det flöt iaf
DAoG är inte uppkopplad
2012-03-29, 10:44   #80

Buio

Medlem

Buios avatar

Registrerad: jun 2003

Lite off-topic, men en fråga till Webhallen;

Angående listan på återförsäljare som säljer versionen med förskottsbetalning (pre purchase) av Guild Wars 2 och får beta-access, så finns Webhallen med, noterat med "CE" för Collector's Edition.
http://wiki.guildwars2.com/wiki/User...retailers_list
Jag antar att ni även kommer sälja standardversionen av GW2 som förskottsköp med betatillgång?
Buio är inte uppkopplad
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker