Sidan 4 av 5 123 4 5

Verktyg Visningsval
2012-03-28, 11:58   #91

Palme_570

Medlem

Plats: vimmerby

Registrerad: feb 2005

Alltså. Om man köper att de är från microsoft så förkännar de fan att få de där slantarna Läropengar för den utsatte dessutom.. (Kan man ju hoppas iaf)

Brutallus
Palme_570 är inte uppkopplad
2012-03-28, 12:41   #92

Bejje

Medlem

Bejjes avatar

Plats: Kalmar

Registrerad: apr 2007

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Syche Visa inlägg
Undrar när dom kommer ringa till mac ägare :/
Dom ringer random folk tror jag. Dom ringde in kollega till mig, vi jobbar som IT-tekniker och sa att han hade virus "i sitt Windowsprogram".
Han sa att det låter konstigt, för jag använder inga Micrososoftprodukter, jag kör bara Linux. Då blev dom sur och la på
2012-03-28, 15:40   #93

XPerion

Medlem

XPerions avatar

Plats: Jönköping

Registrerad: feb 2002

Citat:
Ursprungligen inskrivet av kinnunen4321 Visa inlägg
Man skulle ju kört en virtuell maskin och spela helt bakom bollen
Dra ut på tiden så mycket som möjligt
Samtidigt ska man ha program som kollar all trafik till datorn Så kan man ha lite kul sen

Skickades från m.sweclockers.com
Detta har någon redan gjort, med VMware, virtuellt wp7 och fyllde på med massa spywares/virus och spelade in det hela för lura skojarna. Finns video i youtube om det.
1:i5-4670K|ASUS Z87 Pro|Corsair DDR3 16GB|CM 212 EVO|ASUS 660GTX|Samsung SH-203B|Samsung 840 250GB + Seagate 7200.10 2x320GB + Samsung T166 2x500GB + F2 1,5TB|Corsair AX760|Fractal Design Define R4|Dell 24" 2408WFP|
XPerion är inte uppkopplad
2012-03-28, 19:58   #94

rektor

Medlem

Registrerad: okt 2011

http://xkcd.com/272/
rektor är inte uppkopplad
2012-03-29, 08:53   #95

riktigninja

Medlem

Plats: sdf

Registrerad: apr 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av DistantHoller Visa inlägg
Det är nog du som är konstig, de flesta öppnar dörren när det ringer på klockan. Svarar du inte på telefonen eller mail heller?