Diablo III Beta öppnas för alla

Permalänk
Melding Plague

Diablo III Beta öppnas för alla

Blizzard glömmer koder och inbjudningar för en stund och öppnar upp Diablo III Beta för allmänheten över helgen.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Awesome, tankar redan:D

Permalänk
Medlem

Underbart! Helgen räddad

Permalänk
Medlem

Härligt. Har aldrig fattat grejen att man behöver betanycklar till olika spel.

Permalänk
Medlem

Härligt!

Visa signatur

Linux Kalle - Skaffa dig ett liv!
Torrent Johan - Får ta och tanka hem ett!
-----------------------------------------------------
Overclocking during summer is a bitch!

Permalänk
Medlem

Grattis till er som inte hade betan tidigare

Kommer lagga för mig ikväll då när ni dödliga för access också

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Inaktiv

inget dagsljus på 3 dagar då lol

Permalänk
Medlem

Nice, nu kan polarna också haka på och döda Skeleton King för hundrafemte gången!

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Permalänk
Permalänk

Så då ska jag alltså sluta spela 21:00 och fortsätta igen 19:00 på måndag?

Permalänk
Inaktiv

Dags att testa serversidan av Diablo 3 - dags att avnjuta rubberband effekten ordentligt! Kan vara kul att spela med några polare ikväll (ja, 21:00 är forfarande samma dag), börjar bli tröttsamt att låna ut mitt konto.

Permalänk
Medlem

Härligt med open source, eller missförstod jag nu?

Permalänk

Samma dag som man fick sin DotA2 nyckel vafan!? Måste ju testa iaf

Permalänk
Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Permalänk
Medlem

Tack blizzard, självklart ska ni välja helgen då man ska iväg med polarna!!!!
FML :<

Permalänk
Medlem

nice dl speed 5Mb/sec på 4g..

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk
Medlem

helgen bokad!

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk

Jag spelade då tidigare i veckan och jag har inte fått någon beta invite. Det var bara dra hem klienten och logga in med mitt bnet acc för mig!

Visa signatur

Nuvarande dator: 5900x, 3080ti, 64gb ddr4

Permalänk
Medlem

Det här var ju nice, en bra gest av blizzard.

Visa signatur

Stationär 1: I7 3770K 4,5Ghz | Corsair H100I|Sapphire 7970|Asus P67 Sabertooth|Corsair Vengeance 16GB|XFX 750W|Samsung 840 PRO 256GB| Corsair Obsidian 650D|
Stationär 2: I7 4790K|Corsair H60|Asus STRIX 970|Asus Maximus VI Impact|Kingston Savage 16GB 2400Mhz|Fractal Design Integra M 650W|Samsung 850 EVO 250GB|Fractal Design Node 304|

Permalänk
Medlem

Mycket beta, fick precis min World of Warcraft: Mists of Pandaria Beta access då Blizzard skickade ut 400.000st invites igår/idag.

Min SSD är full nu så får installera Diablo 3 på en seg 2TB 5900RPM

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Avstängd

fixat clienten klart
fixat dricka klart
fixat med att tabort dörrklockan klart
ringt och tagit ledigt klart
smsat flickvänen att datorummet förblir mitt hem även i helgen klart
smsat alla polare och sagt till att det inte blir någon fest klart
nu äre det bara den dära långa väntan

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av BaZZe:

Det här var ju nice, en bra gest av blizzard.

Gest å gest, är ju server-load testning

Ska med prova det även om helgen redan är fullbokad

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Permalänk

Ta inte fel klient som som jag höll på att göra!

Permalänk
Medlem

Så det är nu i kväll 21.00?

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | Asus GTX 970 STRIX | Moderkort: Asus Z97-P | 8GB RAM | Corsair TX 650 | Antec Three Hundred | BenQ G2420HDBL | Samsung EVO 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Mycket beta, fick precis min World of Warcraft: Mists of Pandaria Beta access då Blizzard skickade ut 400.000st invites igår/idag.

Min SSD är full nu så får installera Diablo 3 på en seg 2TB 5900RPM

Jag fick med beta-invite till MoP, men har inte provat det. Tänkte hålla mig till release och hoppas på att bli häpen
Har du provat det? Nåt bra?

Permalänk
Medlem

Vill inte låta tråkig men fyi så är betan ganska kort och enkel. Inget som tar hela helgen non stop att spela igenom precis. Men som stresstest lär ju detta funka hur bra som helst med tanke på vilket tryck det kommer bli ändå från sugna spelare.

Permalänk
Medlem

Det är en sak jag inte förstår. Vad då för server-stresstest?
Spelet är väl i första hand single-player med inslag av kooperativ flerspelaregenskaper likt föregångaren, eller?

Eller är det deras auktoriserings- och achievementsservrar som ska testas?

Permalänk
Medlem

*Installerar*

Är det US clienten man ska dra ner? :S
Vill inte tabba mig

Visa signatur

[Chassi:Fractal Design R5 "Blackout Edition" Windowed] [PSU:Corsair RM750x] [Moderkort:ASUS Z170 PRO GAMING] [CPU:i7-6700K@Stock] [Kylare:BeQuiet! Pure rock] [Ram:32gb Kingston HyperX Savage DDR4 2666MHz]
[GPU:ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming]
[SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB] [HDD:WD Black 1tb]

Permalänk
Medlem
Skrivet av ronnylov:

Härligt med open source, eller missförstod jag nu?

Brutalt, om du inte trollar