Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Bloopy
-
Får bara ont i huvudet av ditt inlägg, det helt och hållet endast
din åsikt!
Det du skriver är helt och hållet DIN åsikt, och jag förstår dig, håller med dig på flera punkter, visst, men försök att se det från "den andra sidan", dvs, folk som verkligen gillar att stå ut och kanske nöjer sig med ett 460, eftersom man ändå bara lirar WC3...
Och vem bryr sig om kabeldragningen, tror knappast personerna som köper en helt färdig plug'n play burk kommer någonsin notera kabeldragningen och tänka "nää, dedär ska fan va sleevat!"
------------------
Trött på alla inlägg "undrar hur mycket swec fick för detta inlägget osv" "Alienware är skräp osv"
Försök vara lite subjektiva, det är ändå ett hårdvaruforum, och måste faktiskt säga att det är verkligen i denna tråden mestandels av användarna visar sin sanna karaktär!
Att en produkt som har en väldigt smal målgrupp ska behöva påhoppas av så många, bara för att dem är dyra, så sitter säkert flera utav er med en iPhone och säger "nä men det är Apple, det är kvalitet.." -.-
Blir bara trött på det, Alienware är dyra, jovisst, men det är Apple också? Det är HTC också? För fan, även Intel/AMD är svindyra, om man har fel perspektiv!
Sluta med allt tjafs, dem gjorde videon för att denna frågan har "debatterats"
om och
OM igen på forumet, och dem försökte få ett slut med det.
Gillar ni det inte, köp det inte! Vad gör det er om lilla Kalle, tolv år, köper en Alienware för att han tycker det är fräckt? Hur kan det göra någon som helst skada på er!?
----------------
Nu går jag och lägger mig, behövde skriva av mig lite, inlägget är absolut inte riktat mot NÅGON, utan mest för att jag ska kunna skriva av mig.
Tack och hej, nu tar jag en snus och går och lägger mig.
Mvh