Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Kazutoyo
Självklart så hör det till serien, det utspelar sig i samma speluniversum, men det är ändå en spinoff. Precis som Battlespire, Redguard, Stormhold, Dawnstar och Shadowkey.
Jag håller inte riktigt med, och skulle snarare säga att ditt påstående om "en hel del" är väldigt subjektivt. Jämfört med hur mycket dom berättat om tredje eran så finns det knappt en droppe information om andra eran, bara lite kortare texter här och där.
Från 430-talet till 850-talet under andra eran så är Tamriel i ett stort kaos, med ett imperium i ruiner och fyllt med inbördeskrig. Nu vet jag inte exakt vilket år det kommer vara, men tycker ändå dom har ganska stora friheter med att visa detta tidsskede och kan lätt slänga in lite extra inbördeskrig om dom känner för det.
Kanske du har rätt i. Förhoppningsvis så blir det en spinoff som Redguard och liknande, men det lät inte som det.
Mjo. Lite subjektivt är det väl. Men ändå. Efter allt de gjort de senaste två spelen så känner jag mig väldigt osäker på att de kommer göra ett bra jobb.
Jag menar titta bara på vad de gjorde med Cyrodiil.
Eller hur alla vart kåta på "Dragonborn". Som funnits med i ALLA spel.