Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Sovereign
Usch, så vet du väl att man inte får säga i Sweclockers forum, man skulle ju kunna tro att det råder åsiktsfrihet här då, och att man inte blir överkörd av en angry mob av frenetiskt Apple-hatande användare om man yttrar någonting positivt om företaget!
Om Apple sätter igång maskineriet på marknaden med nya datorer med hög upplösning kommer man få någon obskyr gammal okänd skärm för 50-60K uppkörd i ansiktet med texten "Titta! Apple var inte först!" om man påpekar det, med största sannolikhet. Samma sak hände ju med iPhone 4, även om vem som helst kunde se på marknadsutveckligen att det var den telefonen som satte fart på de andra tillverkarnas ambitioner att göra högupplösta telefoner, även om det fanns typ tre stycken obskyra modeller med i övrigt kassa specs innan dess. Men nämner man det här kommer man mer eller mindre friteras levande.
Jag förstår precis vad du menar.

Jag har nog min titel att tacka för att ingen har hoppat på mig ännu! Båda sidor behöver få komma fram, i längden blir det bäst så.
Apple gör enligt mig, precis som många företag, både bra och dåliga produkter, men att inte erkänna att de leder utvecklingen inom både mobiler, surfplattor och ultratunna bärbara vore att blunda för fakta.
Skickades från m.sweclockers.com
8 GB DDR3 |
GTX 570 |
Samsung 840 250 GB |
Dell U2711 |
MacBook Air mid 2011
Visste du att SweClockers har en egen Mumble-server? Välkommen in!