Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Rogga67
Vad är du för sorts människa som verkar må bra över andras olycka?
Först och främst är vi alla som råkat handla på JMEData oturliga konsumenter och förtjänar inte ditt HÅN, dessa personer skriver att dom har haft bra erfarenheter men har nu haft oturen att bli drabbad på detta vis..
sen kan du faktiskt läsa på lite om konsumentskydd innan du spyr ur dig en massa här i forumet.
Du drar skam över dig "Blixa_Bargeld" för framtida foruminlägg, vem ska kunna ta dig på allvar eller för den skull vilja hjälpa dig framöver som du beter dig.
(Detta var min mening i några meningar över folk som mår bra över andras olycka.)
Om du hade lagt lite tid med att läsa mina tidigare inlägg i samma tråd så ser du att det är jag som tagit fram all fakta om företaget och personen som verkar bakom.
Hela historiken om företaget, vem som ligger bakom, och hur de sålde PIRATKOPIOR.
Jag kan copy/paste:a företagsuppgifterna / Jacob Mårtenssons uppgifter igen om du vill, men scrolla tillbaks istället så slipper vi upprepa.
Det är ingen som försöker göra sig rolig eller håna. Snarare uppmuntra att välja rätt till nästa gång.
Det står i nästan alla mina inlägg. Och om du orkar läsa istället för att slänga dig ur massa strunt, så kommer du se det också.
Gör RÄTT, och köp FRÅN rätt, inga GENVÄGAR (även fast Themepark kostade från JME 199:- istället för 399:- som det borde ha kostat då 1994) och då sålde dom piratkopior istället.