Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Absurd
Du får nog läsa igenom användningsområdet en gång till, utskrifterna blir 0, detta är väl kalkylerat och besparingarna blir enorma och har skräddarsydda appar för ändamålet de ska utnyttjas till
Aha, jag fick för mig att ni skulle ersätta alla papper med digitala filer och då använda special anpassade appar för att läsa dem. Såg inte någonstans vad användarområdet var och kan faktiskt inte bry mig mindre.
Hade tanken varit att ersätta alla pappers dokument så konstatera att ni varit ute o cyklat med 0 i utskrifter.
Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Absurd
iPhone har inte fått mycket mer uppmärksamhet av media de hellr, den reklam du ser för den nu bedrivs av operatörer som vill sälja för de vill tjärna pengar, de kommer göra samma sak med SGS3, de gjorde det med både SGS1 & 2, att SIRI inte används i Sverige beror på att det fortfarande BETA-testas, det kommer att komma till Sverige när det är klart, hur användbart det är återstår att se då, men är ingen funktion som jag har saknat, PenTile är inte något som är speciellt nytt för samsung, det fanns på SGS1 med, att den ger mer svärta spelar inte så stor roll när det fortfarande visar vitt mer blå/grått, ögonsensorn är en helt onödig och oanvändbar sak som de satt in enbart för att de kan, barometern är helt onödig, "större" batteri är väl iofs en av fördelarna, batteriet i iPhone 4/4S går oxå att byta själv, 3 skruvar bara, extremt bra ljud i den vet du inte än, så där ställer jag samma fråga som jag fick, har du hunnit känna på den och testat den?
Ja Telia har ju pushat ganska hårt för IPhone den senaste tiden och det gällde väll även under tiden som SGS2 kom. Men jo, det skrivs ganska mycket mer om IPhone i massmedia om du har missat det så är det din ensak.
Varför släpper man en Beta applikation(SIRI) och pushar så hårt för det? De IPhone ägare jag pratat med så verkar ingen av dem förstå att det var beta iallafall.
Om öggonsensor fungerar som tänkt, hur kan den då vara onödig? Grymt skönt att slippa peka på skärmen för att hålla den vaken, men visst den är väll onödig tills Apple återuppfinner den i IOS
Angånde ljuddelan så syftade jag på trådar som denna :
http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1633685 Självklart har jag inte själv testat produkten men jag total sågar inte den förrens den blivit grundligt testad.