Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Arginj
Jaså?
På Apples hemsida kostar "LaCie 4 TB 2big Thunderbolt Series RAID hårddisk" 5390:-. På Inet kostar samma produkt 5490:-. Alltså 100:- mer.
På Apples hemsida kostar "Western Digital 6 TB My Book Thunderbolt Duo Dual-Drive Storage System" 5990:-. På cdon kostar samma produkt 5490:-. Alltså 500:- mindre.
På Apples hemsida kostar "Elgato 240 GB Thunderbolt Solid State Drive" 6199:-. På dustinhome kostar samma produkt 6990:-. Alltså 791:- mer.
Således ligger tillbehören (som detta handlade om) på ungefär samma priser som andra butiker, så sluta med dina falsarier.
EDIT: Observera att jag tog 3 slumpvis valda produkter bland Thunderbolt-tillbehören, som detta handlade om.
Nu är jag inte på något sett påläst om detta och kan således inte heller komma med några fakta, men en fråga slog mig direkt!
Kan det vara så att Apple "promotar" prylar som stödjer Intel TB hårdare? Jag har ingen aning själv så detta är menat som en fråga enbart?
Var inte Apple först ut med Intels TB gränssnitt?
Oavsett, riktigt läckra moderkort (nej inte utseendet). Med ett premium i samma serie är man ju inte högst upp längre, lol

..dock finns ju TB headern som folk tidigare nämnt och det räcker för mig att ha möjligheten om jag skulle behöva det senare antar jag?