Citat:
Ursprungligen inskrivet av
zeg
Fan vilken humor det är att läsa alla Applefanboys inlägg. Är dom så hjärntvättade och har ingen koll på Apple som företag eller tekniken på deras produkter?
vilket troll du är
Jag har inte gillat apple som företag alls men deras produkter är bra, funkar som dom uttalar sig att dom skall göra!
Testat på android baserade mobiler utav olika märken och inget har fästs sig på mig, junk är det. Inte prestandan i mobilerna för där presterar dom riktigt bra, men android som system.. nä för segt system! även rootad med andra bootloaders osv funkar det inte som man vill att det skall göra.
Min bror som har inte har gillat apple som produkt, fick en iphone 4 utav föräldrarna, sålde den efter några månader för han störde sig på den pga olika anledningar, men nu har han insett att apples produkt var så mycket bättre då allt viktiga funkar. SÅ han byter tillbaka från SE android till iphone 5 när den kommer.
du själv vet nog inget om något systemet eller företag ELLER användarna.
Vem bryr sig om vad man har för mobil eller från vilket företag det kommer ifrån ?
Sålänge produkten fungerar som företaget säger att den skall så är det guld i mina ögon och där vinner apple min peng!
Absolut, enligt mitt tycke så är IOS väldigt låst men det är INGA problem att JB, lättare än att roota osv. en android och mestadels funkar när det gäller tredje parts funktioner.
Så, sluta säga att någon är fanboy, man skriver positivt om ett företag/produkter för att dom FUNKAR och gör det dom ska, oavsett märke/modell.
Fanboy behöver INTE betyda att den personen älskar allt och alla gällande ett företag :s