Intervju med Thermaltake på Computex 2012

Permalänk
Melding Plague

Intervju med Thermaltake på Computex 2012

På datormässan Computex avslöjar Thermaltakes grundare och tillika vd Kenny Lin några av företagets framtidsplaner. Det blir bland annat fler produkter i samarbete med BMW Designworks.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Härligt! Roligt med en riktigt intervju direkt från VD.n

Permalänk

Mer mer mer mer mer. Ge mig Meeeeer!

Trevlig intervju hursomhelst

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Inte lätt o höra alllt han sa:/

Permalänk
Medlem

Kennyyy !

Thermaltake har expanderats snabbt och lagt fokus på många projekt. Men level 10 chassit i metall kostade alladeles för mycket.

Jag vill pröva och hålla i musen som visas i bildspelet. Men undrar om inte den kommer kosta för mycket som mus.

Permalänk
Medlem

Nice

Permalänk
Medlem

Kul att se ett känt ansikte från thermaltake, har haft mycket produkter i ägo från dem genom åren, och det har passerat myyyycket genom mina händer vid försäljning
Testdatorn på mitt förra jobb bodde i ett av deras ubergamla fulltowerchassi ^^

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk

Hmm av alla bilder så fastna jag på bild 8 av nån anledning :/

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av johan_1991:

Hmm av alla bilder så fastna jag på bild 8 av nån anledning :/

Kolla tjejen bakgrunden på bild nr7

Yey för boothbabes! xD

Permalänk
Medlem

bra intervju!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Skrivet av Minimupp:

Kolla tjejen bakgrunden på bild nr7

Yey för boothbabes! xD

:D:D:D

Samma här haha.

Go boothbabes.

Permalänk
Medlem
Skrivet av johan_1991:

Hmm av alla bilder så fastna jag på bild 8 av nån anledning :/

Skrivet av Minimupp:

Kolla tjejen bakgrunden på bild nr7

Yey för boothbabes! xD

Skrivet av Kadjoopplo:

:D:D:D

Samma här haha.

Go boothbabes.

Bara jag som inte gillade henne? c:

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Skräpföretag enligt mig men verkar sälja ändå.

Visa signatur

CPU: 5600X| Mobo: AORUS X570 itx|Minne: 32GB Corsair Vengeance PRO 4000Mhz|GPU: Asus TUF 3080 OC |Chassi: CM NR200P|SSD: Samsung 850 EVO 500GB, 2xSamsung 970 EVO 1TB|PSU: NZXT 650W
Mus: Razer Basilisk|Tangentbord: Corsair K70|Skärm: LG27GP850

Permalänk
Medlem

Han verkade trevlig och jordnära! men jag tvivlar fortfarande på den där gamingmusen

Permalänk
Medlem

"Nice!"

Permalänk
Medlem

Kanonbra intervju, kul att ni fick intervjua VD:n och inte en liten ''monter-nisse''. Tummen upp!

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk

Skön snubbe!

Permalänk
Medlem

Så jävla bra!! Älskar thermaltake och äntligen får man se huvudet bakom företaget.

kanon bra interjuv!

Visa signatur

| Ryzen 1700 @ 4.0 ghz | Asus PRIME X370-PRO | 32 GB Corsair Vengeance LP 3000 mHz | Gigabyte GTX 770 2-way SLI | BenQ XL2410T, 5x AOC e2460SDA | Fractal design R5 | https://i.imgur.com/rjO3bLw.jpg

Software developer

Permalänk

verkar vara en go kille han där Kenny, man kanske ska skaffa sig lite thermaltake produkter nu då

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus VI Hero CPU: i7 4770k RAM: G.Skill Ares 16GB
PSU: Corsair TX Series 650W GPU: GIGABYTE GTX670 OC
Chassi: Antec P280 Cpu-Kylare: Stock SSD: Samsung 840 EVO Series 250GB
OS: Windows 10 Pro x64

Permalänk
Avstängd

Skönt, sånt här är trevligt!

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Avstängd

Kan dom inte förbjuda boothbabes?
Det är sexistiskt och sånt som gör att kvinnor inte vill ge sig in i IT.

Bara skit företag som har boothbabes som har kassa produkter som är riktade till idiotkonsumenter som handlar med kuken.

Seriösa företag som Google, Microsoft, Apple, etc skulle aldrig syssla med något så pinsamt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rektor:

Kan dom inte förbjuda boothbabes?
Det är sexistiskt och sånt som gör att kvinnor inte vill ge sig in i IT.

Bara skit företag som har boothbabes som har kassa produkter som är riktade till idiotkonsumenter som handlar med kuken.

Seriösa företag som Google, Microsoft, Apple, etc skulle aldrig syssla med något så pinsamt.

Relax, rektorn!

Visa signatur

Ryzen 1700 | ASRock X370 Gaming K4 | 16 GB G.Skill Flare X | Corsair AX 750W | Noctua NH-D15 | Samsung EVO 960 | Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem
Skrivet av rektor:

Kan dom inte förbjuda boothbabes?
Det är sexistiskt och sånt som gör att kvinnor inte vill ge sig in i IT.

Bara skit företag som har boothbabes som har kassa produkter som är riktade till idiotkonsumenter som handlar med kuken.

Seriösa företag som Google, Microsoft, Apple, etc skulle aldrig syssla med något så pinsamt.

Man kan ju undra vilken verklighetsuppfattning eller förankring du har när du skriver detta.

Visa signatur

ThermalTake Tsunami Dream "Ljudisolerad", Corsair HX 650W Plus Gold, Gigabyte Z68XP-UD3P, Intel Core i5 2500K 4GHz, 2x Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V, MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G, Samsung SSD 840 Evo 250GB. Vi människor är mystiska varelser
-
http://www.minhembio.com/Camridge

Permalänk
Skrivet av rektor:

Kan dom inte förbjuda boothbabes?
Det är sexistiskt och sånt som gör att kvinnor inte vill ge sig in i IT.

Bara skit företag som har boothbabes som har kassa produkter som är riktade till idiotkonsumenter som handlar med kuken.

Seriösa företag som Google, Microsoft, Apple, etc skulle aldrig syssla med något så pinsamt.

Håller med, men som MSi säger så stannar de gärna med det eftersom "det säljer".
Människor är inte värt något i jämförelse med pengar.

Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk

Förövrigt, vore kanske passande med att lägga på en subtitle på dessa videos? Det är samma problem som svenska program med skånsk dialekt, man måste se om för att förstå.

Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RedSparowes:

Håller med, men som MSi säger så stannar de gärna med det eftersom "det säljer".
Människor är inte värt något i jämförelse med pengar.

Jo, men Computex borde förbjuda att utställare har boothbabes.
Så att varken MSI, ThermalTake eller någon annan får göra det.

Permalänk

"NIIIIICE!"

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Skrivet av rektor:

Kan dom inte förbjuda boothbabes?
Det är sexistiskt och sånt som gör att kvinnor inte vill ge sig in i IT.

HAHAHAHA nej det tror jag inte ett dyfft på.

Skrivet av rektor:

Bara skit företag som har boothbabes som har kassa produkter som är riktade till idiotkonsumenter som handlar med kuken.

Seriösa företag som Google, Microsoft, Apple, etc skulle aldrig syssla med något så pinsamt.

HAHAHAHA, men snälla. Finns många företag som andas kvalité och som även använder boothbabes.

Permalänk

Det finns ju trots allt uttrycket "Friends don't let friends buy Thermaltake"

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Medlem
Skrivet av rektor:

Kan dom inte förbjuda boothbabes?
Det är sexistiskt och sånt som gör att kvinnor inte vill ge sig in i IT.

Bara skit företag som har boothbabes som har kassa produkter som är riktade till idiotkonsumenter som handlar med kuken.

Seriösa företag som Google, Microsoft, Apple, etc skulle aldrig syssla med något så pinsamt.

Say again.
Microsoft boothbabes så det räcker och blir över.
http://www.gametrailers.com/user-movie/microsoft-booth-babes/...

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt