Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Lordsqueak
Lite mycket förklara att bygget inte är satt i sten. (tänker också på byggvideon då). Man ska inte behöva ursäkta sig så pass mycket, blir lite långdraget då. =), jag tror de flesta fattar om man bara tar det lite kort att , ja vad det nu är. så kort och konsist och inte så mycket ursäkter, även om ni får ursäkta att jag klagar på det, så blir det ju bra om man inte blir så långdragen med massa ursäkter och långdraget, ja ni förstår. </irony>
Ha en bra sommar!
Citat:
joYchez
Jag är inne på samma spår som Lordsqueak. Ni ska inte behöva ursäkta er hela tiden. Nu är visserligen en del av sajtens läsare unga människor med bristande läsförståelse, men någon nivå på kommentarer kan man ändå förvänta sig.
Sedan ser jag fredagspanelen som underhållning först och främst, och det är en perfekt sådan när det regnar ute och kontot inte är fyllt av pengar. Jag tror att även ni har underhållningen som främsta argument för att sitta varje fredag och knåpa ihop dessa trevliga pratstunder.
Jag uppskattar också era lite mer icke-konventionella recensioner och artiklar, exempelvis monstret i mITX format.
Trevlig helg, sommar och semester!
Hehe, om det vore så väl! Visst skulle det vara skönt att dra ned på vissa utläggningar, men vi vet av erfarenhet hur svårt det är att få fram en del information. Spelar ingen roll hur ofta vi upprepar att (i det här fallet) sommardatorn bara är ett grundförslag, det finns alltid folk som gör det till en livsuppgift att bevisa hur fel komponent X är istället för komponent Y - ofta på ett ganska otrevligt sätt. Vi är som sagt inte ute efter att ursäkta oss egentligen, bara pränta in viss information och hoppas att den fastnar.
Citat:
gustav901
Kan ni inte göra frågelåda medans den andre är borta och inte har så mycket att göra? En hel del grejer borde ni väll klara på egen hand att ta hand om.
Vi får se vad som hinns med! Normalt är vi tre på redaktionen, nu när vi bara blir en under ett par semesterveckor går mycket tid åt att hålla nyheterna igång. Givetvis ska vi se till att få ut lite artiklar ändå, men exakt vad och hur ofta återstår att se.
▪ Asus UX32VD - Core i7 3517U - 10 GB DDR3 - Geforce GT 620M - 300 GB Intel 320