Citat:
Ursprungligen inskrivet av
AxMi-24
Tyvärr är ekonomer de "enda" vars fält fungerar utanför universum och bryter alla möjliga lagar. Teknik fungerar som fysik säger och den är rätt så säker på att ljushastigheten är max. Du kan skrika efter teknikutveckling och bakåtsträvande och resten som brukar ingå men det kommer inte ändra faktum att det är så snabbt information färdas.
Sony är dryga nog att tro att de liksom ekonomer kan bryta mot sådant men tillåt mig tvivla att de kommer lyckas (precis som ekonomer börjar inse att deras kortbygge inte är så stabilt som de trodde).
Lek med tanken att det faktist skulle vara en möjlighet att driva utvecklingen en bit framåt, tvingar dig inte att sitta vid dessa sirapssega konsoller som dom nu enligt fysikens lagar är bundna till att bli.
Då kanske det ändå på någon plan för med sig att utvecklingen till PC-grafiken skyndas på lite på köpet vilket i alla fall jag skulle uppskatta
Som jag även sagt tidigare är även jag skeptisk men det gör ju inget att någon försöker tänka lite out of the box iaf