Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Grumbledock
Ren tur?
Torsdags exemplar av telefonerna (inte måndags iaf)?
Inte använt dem lika mycket som alla andra?
Tycker för mycket om mobilen för att orka bry sig om mindre problem och "ser" dem därför inte?
Kan finnas gott om förklaringar, allt från användare till mobil, till komponenterna. Man ska dock inte misstro att andra kan ha problem bara för att du/ni inte har haft det, då låter det lätt som en fanboy. Inga prylar är perfekta, alla har problem, gäller bara att välja den med de problem man stör sig minst på ^^
SII är den första Samsung mobilen jag har. Har kört enbart Sony Ericsson innan. Men vi använder mobilerna väldigt mycket, Visst vi får ladda dom varje natt men de är ju skit samma att den måste laddas när man ändå ska sova. Sen ENDA tillfället när nån av våra blir varma är när vi har W-lan aktivt och belastar de hårt under längre stunder genom fil överföring osv här hemma. Min SII har startat om sig EN gång och de va efter att den blivit tappad i marken. Annars har båda våra SII funkat felfritt.
Har verkligen alla ni som har problem med era SII

r sett till att installera ALLA uppdateringar som har kommit efter ISC kom?
Vet att de buggade lite innan första uppdateringen kom. Men efter den så har allt funkat prima.
För mig funkar det så att jag skiter i vilket märke det är på min mobil så länge den har de saker jag kräver och gjort bra ifrån sig i tester. Och när vi köpte våra SII så fanns de INGEN mobil som var bättre än SII. Därför sitter jag och sambon idag med varsin SII och varsin Galaxy Tab 10.1 då de ingick i ett paket från vår operatör.