Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Dentoid
jag var där DHW11 och då stämde det, nu i sommras när jag var där var det inga problem alls att sitta där och bara när artisterna spela var det så att man hellre chatta åt kompisen än försökte prata. De spela även mer vanlig dödlig musik i sommras och int enbart hardstyle de gjorde för några år sen. En god mix av dubstep, house, hardstyle och elektro
Ännu en sak jag inte gillar med "nya" DH. Tidigare kunde man här få höra en del nytt, men nu spelar de samma musik som hörs överallt annat, förutom möjligtvis hardstylen då (men även där är det för det mesta kommersialiserad hardstyle..)
"Förr" kunde man höra ett VÄLDIGT brett musikspektra, vilket jag uppskattade. (Vart har hardcoren tagit vägen liksom? :/) Hörde någon Darkpsy-låt, men annars var det inte mycket ovanligt.
Förresten är den höga ljudnivån i D lite grejen med den hallen, där ska det vara högt. B-hallen är (var) ju menad till dem som vill ha musik men inte så jättehögt, och C för hardcore-spelarna som behövde tystnad. Nu är D hallen med halvhög musik..
PSU: Cooler Master Silent Pro 700W
Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.