Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Pontus94
Ska verkligen sweclockers som en bra och mogen sida verkligen lägga ut webbadressen till hemsidan där alla lösen är? Tycker inte jag bättrade på saken :/
Nu gör inte Sweclockers det utan de refererar till en sida som sedan har länkar till sidan där alla lösenord är.. Som en seriös nyhetsspridare så ska man ALLTID ge ut en källa. Sweclockers har inte gjort något fel.
Citat:
zzcool
ja nu ser jag tar tillbaka det då
lösenordet är fortfarande postat
Och? Ska du sitta och gissa dig till en email som fungerar med lösenordet då eller?
Citat:
triDave
Filen gav ju goda möjligheter till att utvärdera lösenord som folk väljer... password var ju inte ALLTFÖR ovanligt... Eller min favorit: hejsan, eller vanliga ord som school.... Sedan sådana som tror att en passwordguesser aldrig skulle testa 1234qwer eller qwer1234, qazwsx123 osv...
Har rekommenderat det gång på gång till folk som har frågat mig.. Ska du ha ett säkert lösenord då ska man använda sig av 10-15 olika symboler helst med minst 3 siffror och 2-3 olika icke alfabetiska symboler. Sedan så är det INTE att rekommendera att använda hela ord. Det roliga är att det finns idioter som tror att 123456 eller qwerty är ett säkert lösenord.
Citat:
Dallebull
Tur man inte har Yahoo, vore värre med Google ;U
Aldrig knäckt pass?
Det går jävligt mycket snabbare att söka när man vet vad man letar efter

Men nu vet man ju inte vad man letar efter? Eftersom användarnamnet måste vara det rätta.. Att känna till lösenordet men inte användarnamnet är som att känna till användarnamnet men inte lösenordet.