Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Johan1980
Right on! Man vill spela och ha kul, var är poängen med 473 vapen kombinationer? Tillför inget specielt i spelet.
Dock tycker jag det är väldigt kul, jar har knappt spelat FPS sen Quake 1-2 och unreal 1 tiden då jag la mycket tid på dem, dock har jag alla tidigare BF spel samt BF2 så har spelat dem , jag är i grund och botten RPG spelare men gav BF3 en chans och fastnade direkt för jag tyckte det tillförde och var ohyggligt kul att låsa upp nya saker både till vapen och soldater/fordon och det är nog det som fick mig att spela BF3 en del, jag har det på både PS3 och PC och varierar lite vilket jag spelar beroende på vad jag gör på min dator.
Har spelat båda lika mycket så ca 160 timmar speltid vardera system och har ännu inte tröttnat och kör några games rätt ofta, allt tack vare att jag låser upp saker samt tycker spelet är extremt bra och hittar faktiskt inget att klaga på som stör mig, då och då någon bugg men inget jag bryr mig om då det inte förstör spelet för mig.
Dock börjar det bli svårare att spela nu när alla man möter är väldigt hög rank (eller premium resettade folk), då jag själv är Colonel rank 2 på både PC och PS3, fast klarar mig ändå hyfsat
Men som jag sa, att låsa upp saker gör mycket för mig, tycker man inte om det så behöver man inte lägga fokus på det.
Jag ser fram emot den nya expansionen nu då jag är bäst på stora maps och även tycker dem är roligast, jag är ingen höjdare på närstrid med alla högrankade folk utan nätt och gämt drar 1/1 KD på Close quarters banorna, dock är jag ingen sniper person då jag knappt spelat sniper alls (runt 30K points i den klassen haha men skall köra lite snart) men långa avstånd med vanligt HOLO sikte träffar jag bra på och sänker många innan dem tar mig

Gillar även att njuta av när man sänker någon på 200-350m avstånd med .44 magnum UTAN scope då det är väldigt tillfredställande (oj vad den är underskattad på avstånd).
Men jag är premium på PC och köper det snart på PS3 med så skall jag njuta av Armored och hoppas att det är balancerat så dem som är överdrivet bra på helli inte äger allt, oj vad många gånger fruktansvärt duktiga koppter flygare kan förstöra en hel bana då ens lag inte är höjdare på luftburet :/, själv är jag inge bra, duglig i koppter men värdelös i jet.