Citat:
Ursprungligen inskrivet av
infinity08
Jag skulle våga påstå att det är fakta. Jobbar i butik där vi säljer telefoner, och spräckta iphones är det absolut vanligaste. Att just din inte gått sönder är väl knappast något bevis, ingen som har påstått att _alla_ går sönder, det beror ju på hur försiktig man är.
Ja det kanske stämmer, människor nuförtiden tycker jag är så oförsiktiga med elektronik. Alla bortskämda små barn som får dyra Mac-datorer från sina skolor och sedan kastar dom hur som helst och spiller pepsi över tangentborden, det får mig nästan att gråta. Finns så mycket folk som inte förtjänar att ha mobiler och datorer! Men en sak man inte får glömma angående trasiga iPhones är att majoriteten av alla dagens telefoner är just iPhone och många av användarna av iPhone är yngre och dumma människor eftersom att iPhone är väldigt enkel att förstå sig på, dessa människor är väldigt oförsiktiga. Så att man får se många trasiga iPhones är ganska logiskt, andra Android telefoner är minst lika sköra som iPhone enligt mig. Jag tror den största anledningen till att man inte får se lika många trasiga Androids är att det krävs mer av användaren att ha en Android. Det är ingen oansvarsfull, dum blondin som går och köper en Galaxy Nexus, oftast är det en ung man som är försiktiga med sina grejer.