Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Ant3
Hoppas på total demolering av byggnader. Inte som de är nu att små byggnader går att riva och lite större som husen på Metro som på bara går att göra hål i.
Kunde inte sagt det bättre! Det är nästan så att man undrar vafan man spelar när man sitter och flyger ett stort jävla flygplan ner i ett hus och huset låtsas som inte ett skit hände.
Vad hände med den här "Frostbite" motorn som dom va så stolta över? Åhh i BC2 kunde man förstöra allting, det var grejer det!
Enda anledningen till att jag inte spelar BF3 längre är för att man inte kan göra ett skit mot hus och sånt, i BC2 kunde man förstöra ALLT, OCH ÅTER ALLT! Det som va roligt med att panga runt hus och hoppas på att någon stackars sate skulle sitta där o få ett hus över sig, jesus det var tider det, när man satt på Port Valdez på PS3n och pepprade sönder husen, hahah åhh va jag tycker det va roligt. Tror att BC2 är det roligaste Battlefield spelet hittils. Bad Company 3 längtar jag till. Det är spel det. Battlefield 3 är som en sorts hybrid utav CoD och Medal of Honor.
Battlefield serien för mig handlar om att man är en befälhavare som väljer kloka beslut och pepprar upp fienden med artilleri, medans Bad Company serien handlar om att spränga upp saker och ha kul. Det känns som om Dice totalt glömde bort vafan Battlefield är när de gjorde BF3.