Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Aenarian
Finns det en grupp som är mer hatisk än datoranvändare? Känns som att det blir argsinta kommentarer i var och varannan tråd.
Väldigt bra att du tar upp det, och visst har du rätt! Det har blivit en mer hatisk stämning här i vår kära Sweclockershörna, den ena ska vara värre den andre.
För en tid sedan så kunde man känna att man fick ett väldigt moget och bra bemötande,
även om man hade en annan åsikt.
Man tog hänsyn till medlemmar som svarade fel, till medlemmar som inte hade all kunskap, och ja, man tog fanimig hänsyn till självaste trollet.
Många verkar tycka att det är en lekskola här. Staff gör ett fantastiskt jobb som rensar ur, men jag kan ibland känna att staff skulle behöva några fler Moderatorer. Och då menar jag inte genom att låsa trådar, utan kanske ge en varning och vara lite personlig, och skriva att det du skriver är inte ok.
En sak som jag uppskattade väldigt mycket när jag gick med här, var att:
Nästan alla påpekade att det
var väldigt viktigt att, när man svarade på en fråga så skulle man nästan dubbelkolla så att det stämmer! Så det verkligen är ren fakta!! Och väldigt mycket av det finns än, men det finns en liten klick som bara verkar vilja skapa en reaktion. S k nybörjartroll. För det är exakt vad ni är!!
Var är ödmjukheten?
Ursäkta om det blev lite offtopic här, men om det blev för bra, så kan ju en Moderator bara ta bort det.
Ontopic!
Jag ser framemot den dagen jag kan spela alla mina spel på mina linuxdistar!! Och jag är helt övertygad om att det kommer att komma! Och att det kommer flyta på bra, mindre buggar, lättare att uppdatera och sist men inte minst,många många många fler moddar