Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Evil Peter
Det går bra att ge kritik mot ett OS man använder också. Skillnader i hur Metro används är defnitivt så små saker att de kan ändras under W8:ans livstid. Just en startmeny som i W7 och tidigare bryr jag mig personligen inte så mycket om. Den är ganska förlegad och det går ändå snabbare att använda kortkommandon och sök, om man vill vara effektiv. Det finns dock gott om utrymme för förbättringar i Metro-delen ändå, och det kommer säkert komma om många ger input.
Visst går det, men går man som ett får rakt in i follan och sen påstår att detta var inte bra tror jag inte MS bryr sig eftersom de räknar med samma resultat nästa gång. Vilket med ditt resonemang så kommer de ha rätt eftersom till nästa version är läget desamma och man går i follan och klagar igen osv.
För mig är metro en stor sak så stor att den täcker hela skärmen (

) och detta stör mig något grymt. Sen har de redan visat att de inte kommer backa annars hade de redan gjort det.
Hur du använder datorn är rätt ointressant när det gäller mina "problem" men alla får väll göra på sitt sätt. Gillar du kortkommandon så roligt för dig jag gillar att klicka.
Citat:
Ursprungligen inskrivet av
havoc
Vet du vad Dahle86 stör du dig så mycket på metro så behöver du inte uppgradera, det är inget tvång.
Annars lev med det och eller kör ett tredjeparts program om det gör upplevelsen bättre för dig.
Har jag någonsin påstått att jag är tvingad att uppgradera?
Nu tänker jag inte lika kort som dig, vilket tydligen bara är till W8 utan jag tänker framåt mot kommande OS. Låter man de göra som de vill nu, kommer de inte göra som man vill sen.