Helgsnack: "Vad är den sämsta produkt du någonsin inhandlat?"

Permalänk
Melding Plague

Helgsnack: "Vad är den sämsta produkt du någonsin inhandlat?"

I SweClockers forum efterlyser medlemmarna bra produkter, men denna veckas helgsnack handlar om det motsatta – de sämsta tänkbara prylarna på marknaden.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

En omkopplare till ett gameboy köpt utomlands - kostade 5kr. När jag kom hem var boxen fylld med ett snöre istället för sladd. Grovlurad.

Permalänk

En Citroen C5, första modellen. Aldrig varit med om sämre skit än det.

Visa signatur

En del har undrat varför jag ständigt tar av mig glasögonen. Det är för att slippa se er...

-Göran Persson, Inför den socialdemokratiska riksdagsgruppen, 2 oktober 1999.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av GameTeQ:

En htc desire!

En bra mobil dock.

Hm.. Playstation 3.

Permalänk
Medlem

Sämsta köp, datorhögtalare från biltema, back in days
Onödigaste är nog en kamera jag köpte förra året, använd EN gång, de va efter jag packa upp den

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk

En HP Laptop, överhettad skit.

Permalänk
Medlem

en färdigbyggd "speldator" på Elgiganten...

Permalänk
Medlem

måste vara min fm sändare som jag tänkta ha från min mp3spelare till bilen för ganska många år sen nu.. den var tom inombords.. oxå köpt utomlands Tyckte den kändes lätt, när jag öppnade dem förstod jag varför

Permalänk
Medlem

Var väldigt längesen nu, men ett elektriskt flugsmällar racket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesperu97:

En Citroen C5, första modellen. Aldrig varit med om sämre skit än det.

Franskt är skit överlag.
En Peugeot 307 är mitt sämsta köp.

Permalänk

de måste vara en fläktkontroller ... har typ aldrig använt den ... helt värdelös xD

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2223471 = gillar :P

!OBS dyslektiker OBS!

Permalänk
Medlem

2st 40GB deskstar (läs deathstar) hårddiskar..
Fy fan vad mycket viktiga sakar jag blev av med når de dog : /

Permalänk
Medlem

Kina mobil för många år sedan och på de fattades det normala inställningar och allt var skit, dessutom bugg som dödade telefonen så man måste återlämna den.

Permalänk
Medlem

Hmm, jag skulle nog säga min Western Digital Mybookworld 2TB NAS.
Den är så seg så det känns helt meninglöst att ha 2TB som jag ändå inte kan använda ordentligt då den är så jävla seg.
Filöverföringen maxade som mest på 13-15 megabyte per sekund men ligger i dagsläget på runt 5 megabyte per sekund.

Dessutom är den allmänt seg att bläddra runt i så den är inte bekväm att använda som backup av småfiler heller.

Permalänk
Medlem

Detta ska bli kul att följa!

Svårt att komma på något men för ett par år sen impulsköpte jag en 19" Finlux plattv på Media Markt. Bilden är ganska kass men framförallt har jag inte använt den med än ett par gånger... Om något är löjligt billigt så brukar det vara skräp! Att man aldrig lär sig

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem

GTX 280

Varmt, väldigt högljutt, PSU krävande och inte överdrivet bra prestanda.

Byttes så småningom ut till ett Gainward 460 OC, raka motsatsen och kortet jag fortfarande kör på.

Permalänk

Razer lycoza tangentbord
Aldrig mer razer

Permalänk
Medlem

En HTC Legend från tradera som jag aldrig fick...

Visa signatur

[Fractal Design Define R3] [ASUS P8Z77] [Intel i5-3570K@4.5GHz] [8 GB DDR3] [Crucial c300 SSD] [ATI 6970 CF]

Permalänk
Medlem

Ipod nano gen 1, 4gb. Konstanta hängningar som ledde till att man fick resetta den i Itunes. Kass batteritid och ja, tvången att behöva använda Itunes.

Permalänk
Medlem

Mitt Razer Blackwidow och min(a) Razer Mamba är nog de enda köpen jag har gjort som jag har ångrat, tror jag. Inte varit överdrivet nöjd med något av dem; när de väl fungerar så är de jättebra, men ena musen har problem med att den inte vill starta/ladda batteriet ibland, och den andra får inget bra "grepp" på min SweClockers-musmatta. Min Blackwidow ghostar som satan. Skriver tecken mitt i meningar som jag aldrig har tryckt på.

Permalänk

Var dumsnål en gång och köpte ett nätagg från ACE of sweden till mors dator, det måste vara det sämsta jag kommer på just nu.

Permalänk

Iphone 3G

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X | ASUS Rog Strix X570-F | WD Black SN850 1TB | 32Gb | 3060Ti | Fractal Design Meshify C TG | Windows 11
LG 48GQ900 | Qpad 8K | Varmilo VA88M

Permalänk
Medlem

ipod touch 2gen.
Hade hur mycket problem som helst med den men insåg inte riktigt hur dåligt det egentligen var(hade inte blivit "nördifierad" av SweC).
Nu när jag tittar tillbaks på det kan jag inte fatta att jag ens använde den

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Alla dessa hörlurar man köpte innan man faktiskt lärde sig ljud.
Steelseries och no-brands. Nej tack, aldrig mer.

Permalänk

Radeon 7770
Krashar hela tiden och låter som en lövblås.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Battlefield 3 + Playstation 3, sämre spelupplevelse får man leta efter.. Fast kanske är för att man är van med att lira på PC.

Visa signatur

Asus Maximus IV Gene-Z - Intel Core i7 2600K - Corsair Vengeance 1866 MHz 4x4 GB - Asus GTX 670 DirectCU II
BenQ XL2410T - Zowie AM - Zowie Swift - Qpad MK-85

iPhone 5S - iPad Air

Permalänk
Medlem

siberia v2, värdelöst ljud.

Permalänk
Medlem

Saitek Cybort tangentbord. Plastigt, segt, svårt att hålla rent och på tok för dyrt i gämförelse vad man får.

Permalänk

En fläktkontroller tänkte att det skulle va grymt bra, bara att öka och sänka fläktarna om man vill ha lågt ljud/bättre kylning. Slutade med att jag bara har ställt in fläktarna sen har jag aldrig rört den.

Permalänk
Medlem

Sony Ericsson X10i.