Emma Watson farligaste kändisen på nätet

Permalänk
Melding Plague

Emma Watson farligaste kändisen på nätet

Den som söker efter kvinnliga kändisar lever farligt på nätet. I McAfees årliga undersökning framkommer det att risken att råka ut för skadliga program är som störst med Emma Watson.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Hon var väll farligast i Harry Potter med! ^^

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

Happ där ser man

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk

Typisk aftonbladet "nyhet"....

Visa signatur

~ASUS Maximus VI Hero ~ i5 4690k @ 4.6GHz 1.228v ~ Noctua NH-D14 ~ Corsair Vengeance Pro 1600MHz 16GB ~ Samsung 850 PRO 256GB SSD ~ 2.5TB HDD ~ ASUS 280x TOP 1200/1700 ~ Corsair TX 750W ~ Define R4 Titanium~

Permalänk

Haha what??

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThePunisher313:

Typisk aftonbladet "nyhet"....

Nä, jag tyckte att denna nyhet var underhållande. Det är inte Aftonbladets!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThePunisher313:

Typisk aftonbladet "nyhet"....

Jag flinade lite, men jag håller med. Det här är inte vad jag förväntar mig att se på Sweclockers.

Permalänk
Medlem

Most highly doable av alla kändisar så är det inte bara flugor i trumpeten man kan få om man rotar i fel domäner...

Visa signatur

Mobil > SE Z5 DualSim Surfplatta > Nexus 9 Laptop > ASUS G750JZ
Media-PC > Bitfenix Prodigy M mITX | Corsair CX 500M 80+ Bronze Modulärt | Asus H87I-Plus mITX | 8 GB ddr3 | i3 4340 @ 3.6Ghz | Corsair Hydro H60 | Kingston V300 SSD 120GB | 9TB Lagring | Kopplad till 60" FullHD LED Sharp Aquos

Permalänk
Medlem

Där har vi problemet som gav en formatering!

Permalänk
Medlem

Fox bara sexa? Förväntade att Gomez skulle vara längre ner.

Permalänk
Medlem

Hehhe rolig liten curiosa! Ska jag absolut testa att googla på... för utbildningssyften ofc!

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem

Jag antar att de inte kollade upp stjärnor med "tvivelaktig sysselsättning"...

Permalänk
Skrivet av borz:

Jag antar att de inte kollade upp stjärnor med "tvivelaktig sysselsättning"...

Känns som att dessa "riktiga" stjärnor borde ha fler sökträffar ändå?

Förövrigt, är det jag som lever under en sten som inte känner ingen namnet på minst hälften av dessa "stjärnor"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lanbonden:

Känns som att dessa "riktiga" stjärnor borde ha fler sökträffar ändå?

Förövrigt, är det jag som lever under en sten som inte känner ingen namnet på minst hälften av dessa "stjärnor"?

Känner igen 7 av 10 så njah, är inget nyttigt kunnande...

Visa signatur

Stationär: i7 6700k, GTX1060, Xonar Essence STX, mm.
Laptop: Asus UX32vd, 10GB RAM & 250GB SSD.
Högtalare: Dynavoice Dynamite 12. Förstärkare: Atoll. Slutsteg: Atoll, Hörlurar: Sennheiser HD650, Sennheiser Momentum Wireless.
<<Amatör Audiofil // Musikälskare>>

Permalänk
Medlem

Fast att söka på namnet lär inge ge några virus ^^. Misstänker att det är de som rotar djuuuupt efter dirty bilder som inte finns som får virus!

Permalänk
Skrivet av Ninjaflipp:

Nä, jag tyckte att denna nyhet var underhållande. Det är inte Aftonbladets!

O där har du fel! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15410122.ab

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av adfi:

Fast att söka på namnet lär inge ge några virus ^^. Misstänker att det är de som rotar djuuuupt efter dirty bilder som inte finns som får virus!

Sannolikt så det fungerar.

Samma princip överallt, När något är för bra för att vara sant.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av lanbonden:

Känns som att dessa "riktiga" stjärnor borde ha fler sökträffar ändå?

Förövrigt, är det jag som lever under en sten som inte känner ingen namnet på minst hälften av dessa "stjärnor"?

'
Det finns inte längre några fimstjärnor, bara kändisar. Förr kunde man nämna alla filmer någon varit med i, nu kan man på sin höjd två men desto mer om deras privatliv. Så är du ingen stalker (och har ett liv?) så vill jag nog påstå att du är fullt normal som inte känner till alla "kändisar"

Trodde också jag råkat komma in på Aftonbladet först....

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Skrivet av Coke_Smurf:

Där har vi problemet som gav en formatering!

Var det Emma watson nude picture du googlade efter, eller kanske bill gates sexy pics ?

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem

Varför söker man på sånt överhuvudtaget?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

Varför söker man på sånt överhuvudtaget?

Skickades från m.sweclockers.com

Säkerligen småbarn som vill ha bild på sin Harry Potter idol på skrivbordet. Känns inte speciellt konstigt eller hur?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

Varför söker man på sånt överhuvudtaget?

Skickades från m.sweclockers.com

Du har aldrig googlat bilder på folk? Antar att din avatar bara råkade dyka upp från ingenstans.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

Firefox+Web Of Trust+en liten gnutta förnuft=nemas problemas

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

Varför söker man på sånt överhuvudtaget?

Skickades från m.sweclockers.com

För att få sin dagliga onanistund.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ficklampa:

Du har aldrig googlat bilder på folk? Antar att din avatar bara råkade dyka upp från ingenstans.

Öhh... ser ju inte precis ut som en snubbe man letar efter med flit så att säga xD
Byt "ingenstans" mot "en random humorsida du råkade surfa på" så borde det ju stämma eller vad?
Löjligt att påstå att man faktiskt söker efter en sådan avatar. Roa mig gärna med att föreslå sökord, kan bli underhållande.

Visa signatur

SweClockers Dark Pearl tema: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1484891
(Rek. Stylus)

Permalänk
Medlem

Grattis!

Visa signatur

Phenom II x4 955, Radeon 4870 1 GB, 4GB DDR3 1333MHz, Corsair VX 550W

Permalänk
Medlem

Förstår mig inte på Emma Watson-hypen inte heller Jessica Biel för den delen...

Visa signatur

Intel i5-11400F | Gigabyte Z590I Aorus Ultra | ASUS RTX 3060 Dual V2 OC | Corsair Vengeance LPX 16 GB
Samsung 980 Pro 1 TB | Seagate Exos 7E8 8 TB | WD Red 2 TB | Fractal Design Define Nano S | Fractal Design Ion+ 660W

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av dpom86:

Öhh... ser ju inte precis ut som en snubbe man letar efter med flit så att säga xD
Byt "ingenstans" mot "en random humorsida du råkade surfa på" så borde det ju stämma eller vad?
Löjligt att påstå att man faktiskt söker efter en sådan avatar. Roa mig gärna med att föreslå sökord, kan bli underhållande.

Testa att söka på "Captain Chaos".

Visa signatur

Meow

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem
Skrivet av Olegh:

Jag flinade lite, men jag håller med. Det här är inte vad jag förväntar mig att se på Sweclockers.

Fast ganska bra att Sweclockers "varnar" användare som brukar kika efter kändisbilder?

Visa signatur