Citat:
Ursprungligen inskrivet av
vi0lat0r
Allt är inte alltid ordagrant... "we're currently focused on the Xbox 360 and PS3 versions of the game and --->don't have any details to share<--- about a PC version at this time"
... För mig låter det såhär: Vänta lite så får vi se sen.
Ni behöver inte bråka när det är omöjligt att få ett svar som existerar i nuläget, om ingen av er ringer till utvecklarna och får ett konkret svar direkt från dem.
Bra så?
Men det är ju det jag säger! Jag ifrågasätter ju hur man kan påstå att den med säkerhet inte är planerad när tillverkaren aldrig sagt något om det. Vi kan inte veta något just nu. Men att de ens uttrycker sig som i texten du citerar antyder ju att den finns i planerna, och antydningarna har funnits där hela tiden. Bara det att de inte vill gå ut med detaljer.
Jag finner det högst troligt att den är planerad, även om det inte behöver betyda att den faktiskt släpps. Men om man går ut och med säkerhet säger det ena eller det andra så vill jag se källor, allra helst när det är redaktionen som uttrycker sig så, och allra helst när det som sägs är det som jag finner mindre troligt.