Citat:
Ursprungligen inskrivet av
GaMeR2K5
http://i.imgur.com/no5ZW.png
Nej du, jag hade fel... tjänsten är HELT kostnadsfri och bankdosan behöver man inte betala för. Kollade dessutom min kontohistorik för o vara säker, såg då att jag inte ens behöver betala någon avgift för mitt bankkort.
Det var tydligen bara något jag hade fått för mig. Var ju dock väldigt länge sedan jag skaffade internetbanken... det kanske kostade förr. Sak samma...
EDIT: Nu när jag vet det så tycker jag det borde vara SJÄLVKLART att Blizzard ska tillhandahålla dessa "dosor" tillsammans med nya spel.
1) Nästan alla banker tar betalt för tjänsten internetbank trots att detta är en vinst för dem, då behovet av dyra fysiska kontor minskar.
2) Studenter och arbetslösa har i många fall rabatter på banktjänster, tex avgiftsfritt visakort/internetbank för att banken räknar med att denna person ska bli en intäkt i framtiden med avgifter på fond förvaltning, pensionsförvaltning, hus/bil lån etc.
Alla affärer du gör på banken genererar dessutom intäkter åt banken, som i sig är en miljardindustri så det finns lite att "ta av".
Men authenticator behövs ju inte, har du stenkoll på din dator och/eller anser att det inte gör något om WoWkontot försvinner kan du ju strunta i den.
Annars är ju
gratis appen (eller en hundring för dum-phone ägare) en billig försäkring mot strul.