|
San Andreas hade en stor värld och den här skall ha mycket större, wow säger jag bara som jag längtar då!
Blir det ett enormt spel som dem lovar så skiter jag i grafiken, det är för bövlen inte grafiken som gör spelen, generationerna under mig verkar gapa om enbart grafik hit och dit hela tiden, helt poänglöst om ett spel ser ut som en dröm eller en måsskit på min bilruta så länge det är ett bra spel...
Det var kreativiteten och humorn som gjorde Monkey island 1-2 till bland de bästa äventyren någonsin för mig, det var inte grafiken det var resten.
GTA är friheten som gör spelet blandat med en underhållande story och nu en enorm värld, det kan inte bli fel oavsett om det är skapat i 800x480 upplösning uppskalad till 4K kompresserad till interlacerad 1280x720 sedan slängt under fjorton färgfilter och vänt uppochner. Jag kommer vända min TV uppochner och njuta av friheten så länge världen är stor och vinden susar i mitt hår av köksfläkten.
Ni får gärna skriva hur dum jag är och bakåtsträvande etc etc och att ni visst inte är unga gnällspikar utan ni är verkligen jätte vuxna. Bah gnälla kan ni iallafall oavsett ålder.
Så bli jätte arga och citera mig med hur dum jag är och låt bli att köpa GTA 5 efterssom det inte kommer på PC direkt och sitt och fortsätt gnäll i varenda tråd/nyhet om spelet, så hata mig. jag bjuder på det.
Amiga 1200, CPU: 68K ACA1231 "030" 42MHz, RAM: 2MB chip 63MB Fast + 1MB rom map, GFX: AGA, HDD: 4GB PATA/SSD + 4GB CF 4-way EDIE'99, 11Mb/s 16bit Wifi (toppar 3,2Mb/s på grund av bussen) Chassi: Wedge. Kylning: 5x 40mm fläktar (blir snart att jag tillverkar en egen kylare av koppar för 030:n).
|