![]() |
Grand Theft Auto V i ny trailer
Rockstar Games publicerar en ny trailer för nästa avsnitt i den omåttligt populära spelserien Grand Theft Auto, som denna gång återvänder till San Andreas.
Läs artikeln |
Ser så nice ut! :)
|
riktigt snyggt :D
|
måste köpas asså :D
|
Bara en svart ruta för mig, kan inte se trailer 2.
|
Så idiotiskt att inte släppa till PC. Självklart skulle piratkopieringen vara stor, men jag själv skulle gladeligen betalat för ett sådant spel.
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag längtarrrrr!!!
|
Citat:
|
Hoppas på PC Release, annars blir det inget GTA för mig :(
|
Citat:
Citat:
Citat:
Bara jag som tyckte att den mörkhyade snubben lät som Carl Johnson från San Andreas? |
Loveeeee
|
Ser riktigt lovande ut :)
|
Ser lovande ut! Hoppas det inte laggar though som IV gjorde på PS3 ibland. :(
|
Citat:
Citat:
Edit: Gäller ju såklart PS3 också. |
ta mina pengar!!!!!!!!!!!
|
Hoppas bara att det blir en bra portning till PC så det inte blir en repris.
(om det nu kommer till PC) |
Citat:
|
Ser ut som varje karaktär har en fet dildo uppkörd i r*ven xD....Stela som pinnar!
Allvarligt så tycker jag det inte är så himla imponerande om man nu jämför det med watch dogs eller vad spelet heter :P |
Absinensen börjar infinna sig :D
|
Citat:
|
jag hatar rockstar
dom är så jävla bra på att hypa spel så det slutar med att man sitter i fosterställning i ett hörn och gråter av längtan hahahahaha |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Om bara grafiken vore bättre.
Dvs högre upplösta texturer, bättre geometri, bättre view distance (istället för den fula blåa dimman) och antialiasing. Citat:
|
Citat:
Dom använder ju samma teknik året runt i alla ''nya'' spel.... |
Hoppas verkligen på en PC version, för isåfall blir det [KÖP] för mig direkt!
Jag har inget emot att betala pengar för ett sånt här spel :) |
Ser riktigt dåligt ut (grafik)
Kommer se minst dubbelt så snyggt ut på PC med mods. Klicka på länken för full bild då SweClockers forum skalar ner, eller högerklicka direkt på bilden och View Image (Firefox) http://i.imgur.com/qyGqV.jpg Man ser inte vad det är för bilmodeller 50 meter bort, bara en blur med pixlar i form av en bil. http://i.imgur.com/qyGqV.jpg |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:50. |